Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on alfamies/YTMI???

Vierailija
01.11.2020 |

Ihmettelen, että millainen se ylemmän tason alfamies on, josta täällä puhutaan suu vaahdossa ja joka vie kaikilta palstan ätmeiltä naiset? Mitä olen näitä itseään alemman tason miehenä pitäneiden juttuja lukenut, niin he kuvailevat itseään usein joko a) rumaksi b) ujoksi c) huonotuloiseksi, d) kaikkia näitä ( = oikeuttaa todella syvään katkeruuteen ja kaikkien itseä onnellisemmalta vaikuttavien syyttelyyn). Silti näen myös rumia miehiä suhteessa, näen ujoja miehiä suhteessa, näen huonotuloisia miehiä suhteessa.

Oma hypoteesini on, että itsetunto on avainasemassa. Jos sun ei tarvitse etsiä itsellesi arvoa vertaamalla itseäsi muihin, se kyllä näkyy uloskinpäin. Jos taas arvotat itsesi rumuuden, huonotuloisuuden tms. "huonon ominaisuuden" perusteella, niin käsityksesi itsestäsi on tosi pinnallinen. Silloin on myös tosi vaikea tunnistaa itsessään niitä positiivisia puolia, jolloin niitä ei osaa tuoda esille muillekaan. Esim. olen ruma = en saa "helppoa" suosiota ulkonäöllä vaan minun on täytynyt kehittää itseäni. Olen ujo = olen herkkä, hyvä kuuntelija. Olen huonotuloinen = osaan arvostaa elämässä muutakin kuin materiaa, en vedä puoleeni naisia, jotka haluavat vain hyötyä menestyksestäni.

Ratkaiseva ero on siinä, juuttuuko omiin heikkouksiinsa vai jatkaako eteenpäin niistä huolimatta. On myös mahdollista, ettei "huono suosio" johdukaan kuvittelemastasi huonosta ominaisuudesta, vaan jostain muusta. Esim. yksi näkemäni mies syytti huonosta naissuosiosta rumuuttaan, mutta ei hän ruma ollut vaan laiska ja itsekäs.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pesunkestävä ATM. 187cm pitkä, nuorempana hoikka ja opiskelin hyvän ammatin, palkka nousi ja asema pikku hiljaa lopulta 6000e/kk palkka oli 35vuotiaana. Ensimmäisen kerran elämässäni yksikään nainen huoli minut 35vuotiaana, oli neitsyt siihen saakka.

17 vuotta etsin naista aktiivisesti ilman että yksikään huoli treffeille yms.

Luonnollisesti tarrasin tuohon naiseen kiinni tosissaan, kun tiesin että se on varmasti ainut mahdollisuus minun elämässäni, nyt meillä on kaksi lasta ja talo. Toki sain kenkää tuosta työstä ja olen nyt ATM, sen kuulee kyllä vaimon puheesta päivittäin..

Sain työllä/rahalla nostettua hetkeksi itseni kiinnostavien miesten kategoriaan.

Pelkät lihakset tai tms ei ratkaise mitään jos ei ole luontaisen komea, hauskannäköinen tai jännittävä. Vain rahalla voi korvata puutteitaan.

Mutta ei kaikilla ATM:llä ole mahdollisuutta hyväpalkkaiseen työhön, itse asiassa 6000e/kk tai yli tienaa suomen miehistä alle 0.5%, joten palkalla tai työlla tasonsa nostamisen mahdollisuus on äärimmäinen harvinaisuus.

Ilman asemaani ylemmässä keskijohdossa olisin vieläkin neitsyt(46v) siitä ei ole epäilystäkään.

Vierailija
2/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ytm aka alfa

Pitkä, miehekkään komea, itsevarma jopa ylimielinen. Sitten toki näidenkin keskuudessa on oma marssijärjestys ja kun nuo ulkoisettekijät on kunnossa, niin menestys, julkisuus ja vauraus. Jos nämä jälkimmäiset ovat hallussa voi ulkoisista tekijöistä jotain puuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pesunkestävä ATM. 187cm pitkä, nuorempana hoikka ja opiskelin hyvän ammatin, palkka nousi ja asema pikku hiljaa lopulta 6000e/kk palkka oli 35vuotiaana. Ensimmäisen kerran elämässäni yksikään nainen huoli minut 35vuotiaana, oli neitsyt siihen saakka.

Luonnollisesti tarrasin tuohon naiseen kiinni tosissaan, kun tiesin että se on varmasti ainut mahdollisuus minun elämässäni, nyt meillä on kaksi lasta ja talo. Toki sain kenkää tuosta työstä ja olen nyt ATM, sen kuulee kyllä vaimon puheesta päivittäin..

Sain työllä/rahalla nostettua hetkeksi itseni kiinnostavien miesten kategoriaan.

Pelkät lihakset tai tms ei ratkaise mitään jos ei ole luontaisen komea, hauskannäköinen tai jännittävä. Vain rahalla voi korvata puutteitaan.

Mutta ei kaikilla ATM:llä ole mahdollisuutta hyväpalkkaiseen työhön, itse asiassa 6000e/kk tai yli tienaa suomen miehistä alle 0.5%, joten palkalla tai työlla tasonsa nostamisen mahdollisuus on äärimmäinen harvinaisuus.

Ilman asemaani ylemmässä keskijohdossa olisin vieläkin neitsyt(46v) siitä ei ole epäilystäkään.

On sinulla ainakin kaikkein tärkein ominaisuus kunnossa eli pituus, vaikka alkaa kai tuokin olla jo siinä ja siinä. Itse olen 172cm joten ei mitään palaa!

Vierailija
4/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki selkäranka, vit un nörtti. Just tuommonen dilbertti joka puurtaa niskalimassa jotain IT-alan hommia isolla palkalla ja muija vaan nalkuttaa, vaikka sinä miehenä kannat rahat talouteen. Ei tommosta paskaa tarvitse kenenkään kestää, kasvata selkäranka saatana. Loppuu muijaltakin nalkutus kun näkee että olet Mies, etkä mikään lapamato.

Vierailija
5/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTM on sellainen mies, joka saa paljon ja helposti naisia. Alfa on lisäksi myös johtajatyyppi ollessaan porukassa. Hän on paljon äänessä, häntä kuunnellaan ja hän ei ota käskyjä helposti muilta.

Vierailija
6/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YTM on sellainen mies, joka saa paljon ja helposti naisia. Alfa on lisäksi myös johtajatyyppi ollessaan porukassa. Hän on paljon äänessä, häntä kuunnellaan ja hän ei ota käskyjä helposti muilta.

Eli käytännössä mulkku ja miespuolinen diiva.