Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lassukoiden pahin kompastuskivi on Laasanen itse.

Vierailija
14.02.2014 |

Laasanen on opiskellut yhteiskunnan varoilla pilipali-maisterintutkinnon sosiologian alalta. Laasanen ei mitä ilmeisimmin käy töissä eikä hän taida yltää blogillaan MungoAnnan tuloihin, joten mitä todennäköisimmin hän elää yhteiskunnan tuilla. Silti hän arvostelee naisia siitä, että he saavat tulonsiirtoja miehiltä. Laasanen saa tulonsiirtoja ihan jokaikiseltä veronmaksajalta. Päällisin puolin hän on kuitenkin terveen näköinen mies, joten miksi ei mene töihin? Tai opiskele uutta tutkintoa, joka työllistäisi paremmin?

Laasanen on loinen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:25"]

Kolmonen on ns. "sarkastinen". Kerroin vain lassukoille, he kun eivät älynpuutteen vuoksi ymmärrä tällaista "leikinlaskua" ilman lukuohjetta.

[/quote]

Niin tai sitten huomasit alapeukuista, ettei hulvaton leikinlaskusi nyt avautunut typerille ämmille. Kädetkin alkoivat jo täristä siihen malliin, että viesti tuli lähetettyä vahingossa kahteen kertaan.

Vierailija
2/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Henry, koskas pääsemme väitöstilaisuuteesi? (Otamme tietysti popcornit mukaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä pitää tehdä joka päivä uusi aloitus? Eikö teillä ole mitään muuta paikkaa kokoontua ja tapella? Tämä alkaa lähennellä jo säälittävyyden huippua....

Vierailija
4/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:07"]

Miksi tästä pitää tehdä joka päivä uusi aloitus? Eikö teillä ole mitään muuta paikkaa kokoontua ja tapella? Tämä alkaa lähennellä jo säälittävyyden huippua....

[/quote]

Siinäpä sinulle karman lakia.

Vierailija
5/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herjaava sekä spekulatiivinen kirjoitus. Seivattu ja ilmoitettu eteenpäin.

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:25"]

Laasanen on opiskellut yhteiskunnan varoilla pilipali-maisterintutkinnon sosiologian alalta. Laasanen ei mitä ilmeisimmin käy töissä eikä hän taida yltää blogillaan MungoAnnan tuloihin, joten mitä todennäköisimmin hän elää yhteiskunnan tuilla. Silti hän arvostelee naisia siitä, että he saavat tulonsiirtoja miehiltä. Laasanen saa tulonsiirtoja ihan jokaikiseltä veronmaksajalta. Päällisin puolin hän on kuitenkin terveen näköinen mies, joten miksi ei mene töihin? Tai opiskele uutta tutkintoa, joka työllistäisi paremmin?

Laasanen on loinen.

[/quote]

Vierailija
6/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:13"]

Herjaava sekä spekulatiivinen kirjoitus. Seivattu ja ilmoitettu eteenpäin.

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:25"]

Laasanen on loinen.

[/quote]

[/quote]

Mihin sinä olet "ilmoittanut eteenpäin"? Senkus ilmoittelet, mutta etpä taida pidemmän päälle hyötyä siitä paljoa.

(ei ap)

Vierailija
7/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:25"]

Kolmonen on ns. "sarkastinen". Kerroin vain lassukoille, he kun eivät älynpuutteen vuoksi ymmärrä tällaista "leikinlaskua" ilman lukuohjetta.

[/quote]

Niin tai sitten huomasit alapeukuista, ettei hulvaton leikinlaskusi nyt avautunut typerille ämmille. Kädetkin alkoivat jo täristä siihen malliin, että viesti tuli lähetettyä vahingossa kahteen kertaan.

[/quote]En ole kakkonen. Kädetkään eivät tärise, tuplapostauksissa on kyse teknisestä virheestä. Mistä en mitään kuitenkaan ymmärrä, olenhan kuitenkin vain nainen. ;)

Vierailija
8/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP myös sitä mieltä, että kukaan autolla ajava ei usko autonsa päästävän ilmakehään hiilidioksidia? Tai että kukaan alkolisti ei tiedä viinan olevan haitallista elimistölleen?

Taidat AP olla hieman yksinkertainen ja jälkeenjäänyt.

Vierailija
9/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin, tämä aloitus ja ketjun ekat kommentit on taas tätä mammojen itsensä ylentämistä. olis kannattanut käydä edes se lukio, niin olis joku käsitys elämästä.

Vierailija
10/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:28"]

Oletko AP myös sitä mieltä, että kukaan autolla ajava ei usko autonsa päästävän ilmakehään hiilidioksidia? Tai että kukaan alkolisti ei tiedä viinan olevan haitallista elimistölleen?

[/quote]

Itse pitäisin kovinkin yksinkertaisena sellaista nettikirjoittelijaa, jonka kaikki pystyvät tunnistamaan ja joka kirjoittelee nyt-ei-kyllä-kukaan-takuulla-tajua-kuka-mä-oon.

Vierailija
11/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:32"]

todellakin, tämä aloitus ja ketjun ekat kommentit on taas tätä mammojen itsensä ylentämistä. olis kannattanut käydä edes se lukio, niin olis joku käsitys elämästä.

[/quote]

Ei kun lassukoille on vaan niin kiva nauraa, olette niin tosissanne niin typeriä :D

Vierailija
12/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:25"]

[/quote]

[/quote]En ole kakkonen. Kädetkään eivät tärise, tuplapostauksissa on kyse teknisestä virheestä. Mistä en mitään kuitenkaan ymmärrä, olenhan kuitenkin vain nainen. ;)

[/quote]

Tarkoitat kai marttyyrinainen?

Vierailija
13/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:32"]

[/quote]

Itse olen kyllä akateeminen. Ohi meni, taas.

Vierailija
14/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:36"]

[/quote]

Itse pitäisin kovinkin yksinkertaisena sellaista nettikirjoittelijaa, jonka kaikki pystyvät tunnistamaan ja joka kirjoittelee nyt-ei-kyllä-kukaan-takuulla-tajua-kuka-mä-oon.

[/quote]

En mä kyllä nyt ymmärrä miten mun henkilöllisyys liittyy sinun matalaan älykkyysosamäärääsi.

Vierailija
15/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina te haukutte sitä Laasasta. Ihminen hänkin on ja voi pahoittaa mielensä. Ettekö te ajattele sitä ollenkaan?

Vierailija
16/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]

En mä kyllä nyt ymmärrä miten mun henkilöllisyys liittyy sinun matalaan älykkyysosamäärääsi.

[/quote]

No katsos kun tuo sinun nettikirjoittelusi liittyy sinun vaatimattomaan älykkyystasoosi. Piirränkö kuvan? Me tietää kuka sinä olla. Sinä ei tajua että me tietää.

:)))))

Kirjoita nyt vaikka blogi tai jotain.

Vierailija
17/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:49"]

Aina te haukutte sitä Laasasta. Ihminen hänkin on ja voi pahoittaa mielensä. Ettekö te ajattele sitä ollenkaan?

[/quote]

Kuinkahan paljon hra Laasanen ajattelee omien kirjoitustensa seurauksia?

Vierailija
18/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat ei tajua, että niiden omat miehet on salaisesti samaa mieltä laasasen kanssa. mutta eiväthän ne uskalla sitä ääneen sanoa.

hirveitä pirttihirmuja nykynaiset!

Vierailija
19/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No niin ovat yli 20 vuotiaat naisetkin ihmisiä. Ja lihavat. Ja ne jotka eivät ole jämähtäneet ensimmäiseen parisuhteeseen. Ja ne joilla on tatuointi. Ja uusperheelliset naiset. Ja ne joilla on ulkomaalainen puoliso. jnejnejnejne

Vierailija
20/36 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:58"]

[/quote]

No niin ovat yli 20 vuotiaat naisetkin ihmisiä. Ja lihavat. Ja ne jotka eivät ole jämähtäneet ensimmäiseen parisuhteeseen. Ja ne joilla on tatuointi. Ja uusperheelliset naiset. Ja ne joilla on ulkomaalainen puoliso. jnejnejnejne

[/quote]

Mutta  kun Isä Laasanen on oikeassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä