Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TP:t viikolla 30

25.07.2006 |

heips!

Juu mä en viiti täällä enää meijän asioita ruotia mutta tässä on nyt aikalailla kaikenlaista ollut,mun ja miehen ja sen ihastuksen kanssa,hyvää ja pahaa,jospa tää pian selkeytyisi johonkin suuntaan,alan olla jo aivan hermoheikko!!!

Koitan jaksaa mutta aika helvetillistä tää on ja huomaan hermostuvani helposti mikä johtuu stressistä...

Juho kävi ekaa kertaa hammaslääkärissä,täällä kun käynnit alkaa jo 8kk iässä.

Kaksi pientä hampulia alhaalla edessä on,muita ei näy eikä tunnu vielä.

Tosi lujaa Juho kierii joka paikkaan,pääsee kullä useisiin paikkoihin niinkin.

Yrittää nousta istumaan,ÖIN ja päivin*haukotus*

äityliini ja Juho liki 8kk

p.s.Viivi,se meidän eks koira,rakas Roopemme on tiibetinspanieli,ihana koira,ihana rotu!!!ikävä on vanhaa herraamme=)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TP:t= tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutuneet.

kaikki kahden lapsen äidit pinoon!

Vierailija
2/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduttiin vähän aikaa sitten kaupungilta, oli tosi piristävää kävellä siellä! Ihana ilma, ja paljon ihmisiä, joista suurin osa tais olla turisteja! Käveltiin nimittäin Espalla ja Kauppatorilla, ja leikkipuistossakin kävästiin (onko se joku Vanha Kirkko, mikä on siellä Bulevardin lähellä?!?Siinä on vieressä semmonen pieni puisto). Ja Tokyokan' ista haettiin Japanilaisia nameja, joita herkutellaan illalla, kun mieskin tulee (kiukkusena) töistä kotiin..On aika kyllästynyt työhönsä..

Äh, meillä TAAS auto vaatii korjaamon käsittelyä..Viimeks meni kesäkuun alussa 500¿ ja nyt menee 200¿ lisää..PRKELE!! Nyt ajateltiin ihan tosissamme myydä se pois! Ei tässä jää ikinä rahaa mihinkään muuhun..Jätin lomarahoistakin säästöön rahaa, että päästään miehen kanssa kahestaan kaupunkilomalle keväällä, no, nyt ne rahat menee tohon autoon.. =(

No, ilosempiin asioihin. Nyt VIHDOINKIN sain otettua itteäni niskasta kiinni ja ollaan kolme yötä nyt oltu ilman yösyöttöjä!! Ja ihan kivasti on menny, ei tyttö ole pahemmin edes huutanu, vähän kitissy vaan. Tissiä on saanu aamulla 6.30, tänään jo 6.00, ku oli tunnin hillunu pirteenä..Sit onneks vielä nukahti pariks tunniks. Mut toi 6.00 on jo meille usein aamua..Oliki luxus-aamu, ku herättiin vasta 8.00!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopoliini:hyvä että saitte yösyötöt pois,nyt vasta tajuun kuinka aikasin Juho ne jättikään,1kk iässä=0

Mutta yöt nyt levottomia uusia ja vanhoja taitoja treenatessa,onneksi välillä nukkuukin mutta kuitenkin...

Vierailija
4/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipppiiiiii!!!!!! Tyttö nukkui viime yönä 8,5 tuntia putkeen! Ei ole vielä koskaan ennen nukkunut noin pitkää pätkää kerrallaan, 4 tuntia on ollut maksimi. Ja tämä oli neljäs yö ilman yösyöttöjä. No, koko yön unet oli ehkä vähän lyhyet, kun nukkui tuon 21.30- 06.00, mutta heräsi tosi pirteänä. =) Teki ihan hyvää äiskällekin nukkua kunnolla ekaa kertaa lähemmäs 9kk:n aikana. =) Taas annoin tissiä heti kuudelta, mutta ei kai siä enää yösyötöiksi lueta?

Mihis kaikki on taas hävinny, äityliini vaan ollut paikalla? Lomia vielä?!

Vierailija
5/12 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan lähdössä mökille tänään ja tullaan vasta viikonloppuna pois.

Hopoliini, hyvä että teillä on nukuttu! Kyllä se kummasti piristää, kun saa nukkua yhteen putkeen enemmän, vaikka joutuisikin aikaisin heräämään.

Täällä vauva valvotti noin kolmeen. Jutteli, naureskeli, itkeskelikin välillä. En tiedä mistä johtui. Sen jälkeen esikoinen aloitti pyörimisen ja hyörimisen, kun on kuumeessa:/

Täytyy mennä pakkaileen!

Minsku

Vierailija
6/12 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tällä viikolla hiljaista. Meillä esikoinen lähti tänään yökyläilemään mummin luo toiseen kaupunkiin. Piti olla siellä pari kolme yötä, jos viihtyy..Äsken jo soitti ikävissään, oli itkukin kuulemma päässyt.. =( No, eiköhän ikävä aamulla helpota, kun nyt on tosi väsynyt. Ei nukkunut tänään päikkäreitä..Toivottavasti kuitenkin viihtyisi, meillä kun se auto rikki, ukki kävi tänään pojan hakemassa ja pitäisi viikonloppuna sitten palauttaa, eli ei päästä edes hakemaan aiemmin pois. Voi pientä..

Mietin, että pitäisiköhän jo siirtää tyttö veikan kanssa samaan huoneeseen nukkumaan?! Mites teillä muilla? Jos täällä ketään kuulolla..Molemmat kyllä heräilee öisin, mutta tottuisivatkohan toistensa yöllisiin höpinöihin, eivätkä heräilisi niihin..Kokemuksia kellään???!

No, lähden nauttimaan siideriä.. =)

Vierailija
7/12 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti tulin pinoutumaan!

tultiin illalla mökkireissulta ja ihana olla taas kotona :)

" mökki" oli miehen kaverin isovanhempien maalaistalo (enää ei eläimiä) ja lapset oli ihan onnessaan siellä. saivat juosta heti aamulla pihalla, syödä marjoja pensaista, ajella traktorilla, uida jne... on se maalaiselämä aika simppeliä, kunhan muisti laittaa lapsille ruokaa.

me aikuiset aina grillailtiin sit kun lapset oli nukkumassa.

ainoa huono puoli oli yöt... nukuttiin kyllä meidän perhe omassa kammarissa, mutta verhoina oli ihanat pitsiunelmat ja aurinko paistoi klo 20.30 kun lapset meni nukkumaan ja nousi joskus klo 5... eli varsinkin pienempi heräili aika usein ja oli pakko tunkea tissi suuhun, ettei muut heräisi. mut nyt kotona taas alkaa arki eikä yösyömisiä tarjoilla.

Hopoliini: onnea hyvin nukutuista öistä =) tekee todella ihmeitä kun saa nukkua hieman enemmän. ja mekin ollaan mietitty tota vauvan siirtämistä isosiskon huoneeseen nukkumaan. vanhempi nukkuu kuin tukki, mutta tyttöjen huone on yläkerrassa ja me nukutaan alakerrassa... joten montaa käyntiä yöllä en jaksaisi.´

nyt katsomaan teho-osastoa ja taitaa olla mullakin siideri kaadettu lasiin ;)

j&tytöt 4v ja 8kk

Vierailija
8/12 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, tein jotain sille uudelle s-postiosoitteelle... jouduin tekemään uuden. Se on myös suomi24:n osoite ja siinä on etunimi_sukunimen ensimmäinen kirjain@suomi24.fi. jos nyt selitin liian monimutkaisesti, niin tyyliin näin liisa_s@suomi24.fi (tuo ei siis ole se osoite, vaan mun nimellä samaan tyyliin).

Mulla ei ole sun osoitetta muistissa, kun siitä ekasta osoitteesta poistin viestisi ja nyt en pääse siihen toiseen enään, luultavasti poistin sen tunnuksen tai jotain muuta...

Vierailija
9/12 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt on meillä tyttö nukkunut veikan kanssa samassa huoneessa kaksi yötä. Eka yö oli aika hankala, itkeskeli klo 3-5...En kyllä usko, että johtui tuosta huoneen vaihdosta, luulen että oli jotain muuta. Hammas?? Oli eilisen päivänkin aika kärttyinen. Viime yönä heräsi neljä kertaa, nukahti ihan hyvin takaisin uneen. Pari kertaa kylläkin huuto meinasi yltyä, joten otin syliin ja heijaisin ja nukahti siihen..Tänään tulee veikka kotiin, saa nähdä, miten sujuu eka yhteinen yö..Toivottavasti ei veikka heräile tytön itkuihin..

On kyllä ollu päivät aika rauhallisia, kun isompi on ollut pois! Ihanaa, on saanut vähän tyttö laatu- aikaa ja varmaan veikkakin isovanhempien luona ihan täyden huomion koko ajan! Tekee kaikille ihan hyvää! =)

Mites, äityliini ja Viivi_, onko asiat alkaneet yhtään selkiintyä?? Toivottavasti! Mulla oli sama tilanne, siitä kylläkin jo vuosia aikaa (eli ennen lapsia), mutta tämän nykyisen miehen kanssa silloin jatkoin..Ja siitä olen erittäin tyytyväinen nyt.

Vierailija
10/12 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tosiaan olla etten ole pinoutunut näin moneen päivään,huomaa että a)mies on lomalla b) mun elämä on sekaisin c)en tiiä mikä muu syy...

Voi ei,mä just Viivi laitoin meiliä mutta siis väärään osoitteeseen...eli sun etunimi ja sitten toi viiva ja sukunimen eka kirjain eikö??

Mietin vaan että tajusinkohan oikein?

Tota joo,sanotaan nyt näin yleisesti(en haluu yksityiskohtaisesti kertoo täällä) että sekaisin olen vielä.Mies on ollut poiskin pari päivää,ei siis tän takia mutta kuitenkin ja ootan sitä kotiin kyllä vaikka oon aika sekaisin kaikesta,toisesta...

Juholla huomenna 8kk neuvola-lääkäri,on pojalla taitoja,toivottavasti tarpeeksi,eteenpäin ei osaa mennä.

että näin,eilen mäkin muuten kävin uimassa,koitin tyttöäkin opettaa vähän.se kun tykkää vaan loiskutella ja istua rantavedessä=)

äityliini ja Juho 8kk 2pv

Vierailija
11/12 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin sun meiliosoitteeksi sun etunimen,tuon viivan ja sukunimen ja suomi24.fi mutta ei tullut perille...??

jos sun nimi olis Maija Meikäläinen niin laitoin siis

maija_m@suomi24.fi

mikä meni väärin?

äityliini joka miettii laittasko yhden toisen meiliossan tähän jossa ei mun nimee näkyis...

Vierailija
12/12 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää harvoin käytössä mutta tänne voit Viivi ilmoittaa sen uuden meiliossan ja mä laitan sitten käytöstä olevasta meiliossasta vastauksen(toki muutkin saa meilata jos haluaa)

ansku76@luukku.com