MIKSI kausi-infrokotetta ei kannata ottaa?
Kommentit (12)
Tiedän liian monta tapausta joissa rokotteen ottanut on saanut rokotteesta aivan vastaavat oireet kuin itse influenssassa on. Eli käytännössä ovat rokotteesta johtuen sairastaneet ko. taudin.
NARKOLEPSIA, NARKOLEPISA, NARKOSEPSIA, NARKOSEKSIÄ
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:23"]
Tiedän liian monta tapausta joissa rokotteen ottanut on saanut rokotteesta aivan vastaavat oireet kuin itse influenssassa on. Eli käytännössä ovat rokotteesta johtuen sairastaneet ko. taudin.
[/quote]
Hassua, meidät on hoitoallalla joukkorokotettu ja en muuten tiedä yhtään, joka olisi tuollaiset oireet saanut.
Miten voi tosiaan sattua yhden ihmisen kohdalla näin monta tapausta. Kyllä on elämä ihmeellistä
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:24"]
[/quote]
Hassua, meidät on hoitoallalla joukkorokotettu ja en muuten tiedä yhtään, joka olisi tuollaiset oireet saanut.
Miten voi tosiaan sattua yhden ihmisen kohdalla näin monta tapausta. Kyllä on elämä ihmeellistä
[/quote]
On ihmeellistä joo, mutta olen itse jutellut kasvotusten näiden ihmisten kanssa enkä millään jaksa uskoa että valehtelisivat päin naamaa. Ja miksipä valehtelisivatkaan.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:24"]
[/quote]
[/quote]
On ihmeellistä joo, mutta olen itse jutellut kasvotusten näiden ihmisten kanssa enkä millään jaksa uskoa että valehtelisivat päin naamaa. Ja miksipä valehtelisivatkaan.
[/quote]
Ihmisillä on tapana liioitella ja tehdä itseään tärkeäksi
Tehdä itseään tärkeäksi kertomalla jostain influenssasta..? Ok.
En näe nyt enää mitään syytä inttää tästä sulle.
NANNAANANANANANNA NANNANAAANANANANANNA, NANNANNANNANNANAAANANNANANNANANNAAAANNAAA....
NARKOLEPSIA, NARKOLEPISA, NARKOSEPSIA, NARKOSEKSIÄ
[/quote]
SEKÄ
NARKOMAANI, LÄÄKENARKOMAANI,
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:33"]
Tehdä itseään tärkeäksi kertomalla jostain influenssasta..? Ok.
En näe nyt enää mitään syytä inttää tästä sulle.
[/quote]
Älä toki intä, mutta kun olen itse nähnyt, kuinka ihmiset niin vakavasti muka selittävät, että sain aamulla rokotteen ja on nyt niin hirveä olo, että on kuin olis influenssa jne ja silti ihminen on erinomaisessa kunnossa.
'
Tiedäthän sellaisen joukkoilmiön, kun jossain kirjoitetaan, että saattaa aiheuttaa influenssankaltaisia oireita, niitä tuntuu sairastavan joka toinen...varsinkin jos sillä voi hakea ylimääräisen saikkupäivän
Etköhän ap osaa sen itse päättää. Muistan muuten, kun lapsena riehui Aasialainen, kuoli kylämme vanhuksia runsain mitoin. Sinä talvena käytiin paljon hautajaisissa.
Ja eivät edes olleet mitään huonokuntoisia vanhuksia, vaan ihan kotonaan asuvia.
Oli surullinen talvi
minua juuri nyt kaduttaa etten ottanut rokotetta lapsilleni, molemmat ovat tällä hetkellä ko. taudissa ja toisella meni suoraan keuhkokuumeeksi. ei paljon naurata. ehkä olen viisaampi ensivuonna ja otan rokotteet mukisematta jos sillälailla keuhkokuumeelta säästyy, pienet sivuoireet mitättömiä tämän rinnalla.
Siksi, että sen tuoma suoja on luokkaa 6%.