Mitä asioita et ymmärrä omassa sukupuolessasi?
Minä olen nainen, enkä ymmärrä miksi välitämme muiden mielipiteistä niin paljon. Miksi annamme arvoa muiden määritellä itsemme naisena.
Kommentit (48)
Että naisen pitää hymyillä miehelle jos haluaa vaikuttaa kiinnostuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Että naisen pitää hymyillä miehelle jos haluaa vaikuttaa kiinnostuneelta.
Anteeksi, mutta mitä tässä et ymmärrä? Miehen pitäisi tajuta naisen kiinnostus, vaikka nainen on yrmeän näköinen?
"Minä olen nainen, enkä ymmärrä miksi välitämme muiden mielipiteistä niin paljon. Miksi annamme arvoa muiden määritellä itsemme naisena."
Tästä tuli mieleen varsinaiseen kysymykseen liittymättä, että tunsin tytön, joka oli yläkoulussa poikien ja meidän muiden tyttöjen mielestä outo nörtti. Hän ei meikannut, pukeutui erikoisesti jne. Hän oli kuitenkin aina iloinen, kaikille ystävällinen ja sellainen tietyllä tavalla itsenäinen, hän ei välittänyt muiden mielipiteistä vaan teki mitä halusi.
Jatkoimme samaan yliopistoon. Hän oli edelleen sama ihminen, mutta alkoi meikata, pukeutua korkokenkiin ja kävi kampaajalla. Yhtäkkiä miehiä oli jonoiksi asti. Bileissä katsoin kun häntä käytiin iskemässä oikealta ja vasemmalta, ja hän hymyili ja nauroi ja jutteli kaikille, eikä lähtenyt ikinä kenenkään matkaan, itsellinen kun oli. Hän jätti jälkeensä oikein särkyneiden sydämien vanan kun itse sain yrittää tosissani luoda katsekontaktia, että edes joku tulisi juttelemaan. Facebookin mukaan hän on nyt vuosien jälkeen naimisissa.
Sen tytön kohdalla ajattelin, että miehille pitää näyttää tietynlaiselta, ennen kuin kelpaa. Heti kun se nainen pukeutui korkokenkiin ja hameisiin, miehiä riitti. Vaikka hän oli aina ollut sellainen iloinen ja ystävällinen, nuo ominaisuudet eivät merkinneet mitään kun hän vielä näytti nörtiltä.
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen nainen, enkä ymmärrä miksi välitämme muiden mielipiteistä niin paljon. Miksi annamme arvoa muiden määritellä itsemme naisena."
Tästä tuli mieleen varsinaiseen kysymykseen liittymättä, että tunsin tytön, joka oli yläkoulussa poikien ja meidän muiden tyttöjen mielestä outo nörtti. Hän ei meikannut, pukeutui erikoisesti jne. Hän oli kuitenkin aina iloinen, kaikille ystävällinen ja sellainen tietyllä tavalla itsenäinen, hän ei välittänyt muiden mielipiteistä vaan teki mitä halusi.
Jatkoimme samaan yliopistoon. Hän oli edelleen sama ihminen, mutta alkoi meikata, pukeutua korkokenkiin ja kävi kampaajalla. Yhtäkkiä miehiä oli jonoiksi asti. Bileissä katsoin kun häntä käytiin iskemässä oikealta ja vasemmalta, ja hän hymyili ja nauroi ja jutteli kaikille, eikä lähtenyt ikinä kenenkään matkaan, itsellinen kun oli. Hän jätti jälkeensä oikein särkyneiden sydämien vanan kun itse sain yrittää tosissani luoda katsekontaktia, että edes joku tulisi juttelemaan. Facebookin mukaan hän on nyt vuosien jälkeen naimisissa.
Sen tytön kohdalla ajattelin, että miehille pitää näyttää tietynlaiselta, ennen kuin kelpaa. Heti kun se nainen pukeutui korkokenkiin ja hameisiin, miehiä riitti. Vaikka hän oli aina ollut sellainen iloinen ja ystävällinen, nuo ominaisuudet eivät merkinneet mitään kun hän vielä näytti nörtiltä.
Jos olet itse itsellinen nainen, miksi odotat, että miehet tulisivat juttelemaan sinulle? Miksi olet niin avuton, että et voi itse mennä juttelemaan miehille?
Miksi miehet on fyysisesti vahvempia
En ymmärrä, miksi naisen anatomia ei ole kehittyneempi. Nykyaikana naiset saavat virtsatietulehduksia todella helposti, koska peräaukko on niin lähellä lyhyttä pinnallista virtsaputkea. Ainakin puolet naisista saavat virtsatietulehduksia, ja ne harvoin paranevat ilman antibiootteja. Miten on mahdollista, että ihmiskunta on elossa? Kaiken järjen mukaan muinaisten hygieniamahdollisuuksien aikaan naisten olisi pitänyt kuolla jatkuvasti.
Joidenkin naisten tapa piikitellä ja ilkeillä hymyillen.
No nuo ei ole. Ne ärsyttää naisiakin. Yleensä on jotain alamittaisia sinttejä. Mä oon niin pieni ja söpö ja avuton ja suloinen. Auta mua! Niitten pitää kokoajan huudella kelpaamisen perään, että saa jonkun auttamaan. Naislapsia pahimmasta päästä.