Mies valehtelee päästäkseen panemaan, pitäisikö olla ranganstavaa?
Mikä rikosnimike? Onko kyseessä raiskaus, jos nainen ei harrasta irtosuhteita?
Kommentit (26)
Valehtelu on turhaa. Niin moni nainen harrastaa irtosuhteita ettei miesten tarvitse valehdella.
Joskus valehtelin että opiskelen lääkäriksi ja pääsin panemaan. Ero tuli kun sanoin että olenkin kaupan kassalla.
m29
Nainenhan nimenomaan harrastaa irtosuhteita, jos nussii jokaisen lirkuttelevan miehen kanssa
Molemminpuolinen valehtelu kuuluu asiaan. Jos seksin myynti olisi nykyistä hyväksyttävämpää niin tätä ongelmaa ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Molemminpuolinen valehtelu kuuluu asiaan. Jos seksin myynti olisi nykyistä hyväksyttävämpää niin tätä ongelmaa ei olisi.
1979 Lea Laven: Ei oo, ei tuu. Ei tipu lämpöö, enkä sano juu.
2016 Sanni: Jos haluut testaa mua yhen kerran...
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan nimenomaan harrastaa irtosuhteita, jos nussii jokaisen lirkuttelevan miehen kanssa
Tässä tarkoitettiin varmaan tilannetta, jossa nainen kuvittelee, että seurustellaan, mutta mies on vain seksisuhteessa ja esittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu on turhaa. Niin moni nainen harrastaa irtosuhteita ettei miesten tarvitse valehdella.
Alfojen ei tarvitse valehdella, sillä he saavat irtosuhteita. Betojen täytyy teeskennellä, että ovat kiinnostuneita parisuhteesta saadakseen irtosuhteita.
Onneksi tämä ei ole rangaistavaa! Tämä näet on minun ainoa keinoni saada seksiä.
Pitäisi, ja fiksummissa maissa jo onkin. Rape by deception.
Pelkkä tieto siitä että voi joutua tilille valehtelusta ja huijaamisesta olisi monille riittävä peruste olla kusettamatta rakkaudenkaipuisia naisia.
Minäkin olen ollut todistamassa tilannetta, jossa mies valehteli olevansa lääkäri :D Kai naiset sitten vain lähtevät helpommin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat rangaista toista, jos itsekin haluat panna?
No siksi, kun se ei ollutkaan tulevan valtavan hienon suvun perinnön saava, sinuun ikuisesti sitoutunut miljonääri tai ainakin tuleva sellainen vaan ihan tavallinen; vuokrakämpässä asuva, tilapäishommia tekevä merkonomi.
Ainakin saataisiin paljon oikeuslaitokselle hommia.
Nainen: sanoit olevasi lääkäri!
Mies: kuulit väärin, sanoin, että räätäli.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tämä ei ole rangaistavaa! Tämä näet on minun ainoa keinoni saada seksiä.
Sinuna en edes pystyisi katsomaan itseäni peilistä. Olet säälittävä.
Lääkkeet!