Voiko sydänsuruun kuolla?
Millä tämän painon tunteen saa pois rinnasta, että pystyy taas hengittämään normaalisti.
Kommentit (17)
Ei ollei se tee sinusta itsetuhoista... Hyväksy huonotkin tunteet, ne menevät aikanaan ohi, yritä ajatella positiivisesti tapahtuneesta, jokaisessa suhteessa on ollut hyvätkin puolensa ja eroon on aina syynsä.
Isoäitini sai sydänkohtauksen samana iltana kuin isoisäni kuoli. Mummin diagnoosi oli särkyneen sydämen oireyhtymä.
Voi, mutta se on hyvin epätodennäköistä. Voimia, ap. Tuo tunne menee ohi.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…
tälle on nimikin: Takotsubokardiomyopatia
Johtunee liiallisesta adrenaliinista ja stressihormoneista joiden syynä on tunnekuohu.
Selviät vaikka nyt sattuukin lujaa. Et ole tulossa hulluksi, rakastit vain jotain, joka ei ollut arvoisesi. Sinua varten on Ap vielä paljon hyvää, löydät uuden aikanaan, joka pysyy rinnallasi ja rakastaa. Älä pelkää. Katso taivaalle ja näe kuinka tähdet loistavat. Jossain joku katselee samaa tähteä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Johtunee liiallisesta adrenaliinista ja stressihormoneista joiden syynä on tunnekuohu.
Jos antaisi jollekin voimakkaan adrenaliinipistoksen ja tulisi sydänkohtaus, niin tunnistettaisiinkohan murhaksi? Keksinkö juuri täydellisen rikoksen?
"Pettymyksistä selviää, kun ryhtyy entistä tarmokkaampaan toimintaan. Jokaisessa tappiossa on aina voiton siemen."
(Paavo Väyrynen totesi kun häneltä tiedusteltiin "Voiko v1tutukseen kuolla" oman kommentin taustoja)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
"Pettymyksistä selviää, kun ryhtyy entistä tarmokkaampaan toimintaan. Jokaisessa tappiossa on aina voiton siemen."
(Paavo Väyrynen totesi kun häneltä tiedusteltiin "Voiko v1tutukseen kuolla" oman kommentin taustoja)
En pysty keskittymään mihinkään, eikä Väyrysenkään touhuista tullut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voi, mutta se on hyvin epätodennäköistä. Voimia, ap. Tuo tunne menee ohi.
En usko että menee. Kestänyt jo viikkoja. Luulen että todellakin olen tullut tai tulossa hulluksi tai sitten kuolen.
Kyllä uskon näin. Itse en siihen kuollut, mutta verenpaineeni nousi niin järisyttäviin lukemiin, että jouduin sairaalaan ja sielläkin oli vaikeaa saada paineet alas. Ei meinannut löytyä lääkettä joka auttaisi. Ja olin silloin nuori likka vasta. Sitä ennen mulla oli aina ollut pikemminkin liian alhainen verenpaine, josta syystä myös pyörrytti usein.
Nykyään mulla on 3 lääkettä verenpaineeseen ja silti se on liian koholla. Että infarktia odotellessa.. Älkää ikinä rakastuko.
Puhumalla ihmisten kanssa jotka haluaa kuunnella sua ja joilla on samanlaisia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollei se tee sinusta itsetuhoista... Hyväksy huonotkin tunteet, ne menevät aikanaan ohi, yritä ajatella positiivisesti tapahtuneesta, jokaisessa suhteessa on ollut hyvätkin puolensa ja eroon on aina syynsä.
Kuinka kovaa löit pääsi pienenä, että sinusta tuli tuollainen kusipää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos antaisi jollekin voimakkaan adrenaliinipistoksen ja tulisi sydänkohtaus, niin tunnistettaisiinkohan murhaksi? Keksinkö juuri täydellisen rikoksen?
Pistojälki näkyy.
Voi. Se on ihan oikea diagnoosi, särkyneen sydämen syndrooma, joka voi pahimmillaan johtaa sydänkohtaukseen ja kuolemaan.