Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu ja ihastunut

Vierailija
31.10.2020 |

Olen varattu ja ihastunut toiseen, kai?. En pysty edes katsomaan häntä silmiin, tuntuu että saan siitä sähköiskun.

Kohtaamme välillä työn merkeissä ja epäilen hänen ainakin olleen kiinnostunut. Sain eräänlaisen kutsun, mutta hän meni hiljaiseksi kun kuuli minun olevan varattu. Nykyään vain välttelemme toisiamme, tunnelma on outo.

Varsinaisesta parishteestani puuttuu läheisyys ja suoraan sanoen olen puutteessa. Välillä mietin tätä toista miestä...

En tiedä toivonko hänen lähestyvän, vai toivonko vain tämän kummallisen, sähköisen ilmapiirin menevän pois.

Täällä on näkynyt paljon keskusteluja aiheesta, joten tässä oma näkökulmani.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Itsekin olen ollut varattu ja ihastunut. Itse olin kuitenkin ihan tyytyväinen parisuhteeseeni ja rakastin miestäni, joten päätin vain unohtaa ihastumisen toiseen mieheen. Tosin nykyään kadun tätä ratkaisua.

Vierailija
2/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nyt kantsii miettiä miten vahvistaa sitä suhdetta omaan puolisoon ennen kuin on myöhäistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei oo kunnossa, kun siihen mahtuu joku väliin. Vielä enemmän pitää olla huolissaan, jos sä et unohda ihastustasi vaikka aikaa kuluu.

Vierailija
4/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama tilanne kuin ap:llä, joten ymmärrän tilanteen täysin. Vaikeaa yrittää vahvistaa sitä omaa suhdetta, kun puolisoa ei lainkaan kiinnosta. Tämän tilanteen ymmärtää täysin ehkä vain sellainen, joka on itse kokenut saman. Jotenkin ei haluaisi antaa periksi, kun on pitkä, hyvä liitto takana, eikä oikein halua edes uskoa, että näin on käynyt meille. Kyllä tällainen yksinäisyys liitossa jättää oven auki uudelle suhteelle. Vielä en ole lähtenyt tuolle tielle, mutta ajatuksissa tosiaan on. Saa tuomita.

Vierailija
5/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolisollasi ja sinulla ei ole halua toisiinne? Miksi ei ole läheisyyttä ja seksiä? Keskity noiden miettimiseen Ap. Ilman rakkautta on luonnollista haluta muita ihmisiä ja ihastua.

Vierailija
6/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nyt kantsii miettiä miten vahvistaa sitä suhdetta omaan puolisoon ennen kuin on myöhäistä

Mieheni edelleen kehuu minua paljon, olemme olleet yhdessä vuosia.

Mutta hänellä on "harrastus" joka vie suurimman osan hänen ajasta. Olen yksinäinen, hän on paikalla, mutta ei koskaan läsnä.

Ap

Vierailija
7/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen on varmaan muiden vaikea ottaa kantaa, että mitä kukakin moisessa tilanteessa oikein kokee järkevimmäksi ratkaisuksi. Jostainhan se kertoo, että alkaa kokea vahvoja tunteita joitain toista ihmistä kohtaan vaikka on parisuhteessa. Mutta ratkaisevin tekijä lienee se, että kokeeko voivansa olla onnellinen sen nykyisensä kanssa, miksi ei ole tällä hetkellä tarpeeksi tyytyväinen ja miten tilanteen voisi korjata, vai voiko edes korjata. Olettaisin, että varmaan kaikki jollain tavalla kiinnostuu muista vaikka on suhteessa, mutta onko ne ihastumiset sitten sellaisia pikaisesti ohimeneviä ihailuja vai pidempiaikaisia haikailuja toisen perään ja pyörittelyjä ajatuksella, että tuon kanssa kaikki olisi paremmin. Jos suhteessa ei tapahdu mitään muutosta ja toinen tyyppi vain pyörii aina mielessä, niin sitten varmaan ei kannata enää jatkaa. Miksi olla onneton?

Terveisin Naispelko27

Vierailija
8/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin minäkin. Avioliitto oli kylmä ja ankea, joten parin vuoden kaukoihastuksen jälkeen lähestyin ihastustani. Eron panin vireille, ja uusi elämä alkoi.

Eroa olin miettinyt jo vuosia huonon avioliiton vuoksi. Lapset ja talo esti aikeet. Sitten tämä uusi rakkaus tuli ja oli pakko edetä. Voi kun olisin eronnut aikaisemmin.

Vierailija
9/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni sama tilanne kuin ap:llä, joten ymmärrän tilanteen täysin. Vaikeaa yrittää vahvistaa sitä omaa suhdetta, kun puolisoa ei lainkaan kiinnosta. Tämän tilanteen ymmärtää täysin ehkä vain sellainen, joka on itse kokenut saman. Jotenkin ei haluaisi antaa periksi, kun on pitkä, hyvä liitto takana, eikä oikein halua edes uskoa, että näin on käynyt meille. Kyllä tällainen yksinäisyys liitossa jättää oven auki uudelle suhteelle. Vielä en ole lähtenyt tuolle tielle, mutta ajatuksissa tosiaan on. Saa tuomita.

Samalta tuntuu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi