Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun itselläni on rahaa, en ymmärrä ihmisten vaatimattomuutta

Vierailija
31.10.2020 |

Olen saanut potin rahaa melko helpolla tässä parin kuukauden aikana. Periaatteessa en halua olla leuhka, mutta ei sille mitään voi, että sitä ajattelee eri tavalla, kun on rahaa ja voi ostaa mitä huvittaa. Tavalliset ihmiset tuntuu jotenkin säälittäviltä tai epäonnistuneilta, vaikka itsekin olen ollut sellainen. Olen kulkenut kuluneissa vaatteissa tai rumissa kengissä. Mutta kun on rahaa, niin ei enää ymmärräkään tunnetasolla tuollaista köyhäilyä. Jotenkin sitä ajattelee, että kun minä olen saanut rahaa niin varmasti muutkin saisivat, jos viitsisivät vähän ottaa selvää asioista ja yrittää. Sen takia penninvenyttäjät tuntuvat nyt luusereilta.

On se jännä, miten ajatusmaailma muuttuu, vaikka luulisi ettei arvot hetkessä muutu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama juttu, olin luihuna sossu.rot tana pihimpi, mutta kun sai vähän sivutuloja, minusta tulikin lihava soss ur.otta, joka elää pihviä syöden ja ostaa vain laatua. Seuraava elintasohyppy vaatisi kovaa työtä, ainoastaan oma asunto olisi mielessä, mutta siihen pitäisi säästää ja käydä töissä, jolloin tippuisi taas soss.u rotan elintasoon. Joten ei maksa vaivaa, tälläinenki elintaso on ihan hyvä.

Vierailija
2/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, olet aika hirveä ihminen. T. Mies39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei minulle ole niin käynyt, vaikka rahaa on nykyään enemmän.

Vierailija
4/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä miten rahat löysivät luoksesi? Lopetan mieluusti työttömyysetuudella köyhäilyn.

Vierailija
5/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu sama juttu, olin luihuna sossu.rot tana pihimpi, mutta kun sai vähän sivutuloja, minusta tulikin lihava soss ur.otta, joka elää pihviä syöden ja ostaa vain laatua. Seuraava elintasohyppy vaatisi kovaa työtä, ainoastaan oma asunto olisi mielessä, mutta siihen pitäisi säästää ja käydä töissä, jolloin tippuisi taas soss.u rotan elintasoon. Joten ei maksa vaivaa, tälläinenki elintaso on ihan hyvä.

Sen verran lisään vielä, että omistan tällä hetkellä kaiken mitä tarvitsen, enkä enää keksi rahalle mitään käyttöä. En välitä matkustelusta, siihen saisi rahaa tuhlattua. Baareissakaan en ikinä ole viihtynyt. Mihin sitä täällä sitten rahaa tarvitaan? Lapsiin tietty, mutta niitä ei ole. Ja asunto olisi ainoa asia, jonka tarvitsisin/haluaisin, mutta se onkin, kuten sanottu kovan työn takana. En yksinkertaisesti keksi mitään rahankäyttökohdetta enää.

Vierailija
6/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy kun mammona sokaisee.

Vierailija
7/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varaton ja elämä on jokapäiväistä taistelua, jotta saan kasaan rahat päivittäiseen chateaubriand pihviini bearnaisekastikkeella, aina se vain kuitenkin onnistuu.

Vierailija
8/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kk ajan olet saanut vähän enemmän rahaa ja nyt tavalliset ihmiset tuntuvat säälittäviltä.

Vierailija
9/9 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vastenmielinen ihminen ap.

Yleensä tuollaiset "parin kuukauden -rikkaat" ovat just tuollaisia. Ylenkatsojia. Tuhlaavat kyllä rahansa nopeasti, koska "pitää saada hieno auto, pitää saada hienot vaatteet, jne". Sitten märistään kun rahat loppu ja palataan lähtötasolle. Lopputuloksena: niin... mitä jäi... niin se auto, mikä pitää myydä. Ja hienot vaatteet, joita ei enää tarvitse.

Minä ihan ok -pärjäävä asianajaja. Asun Itä-Helsingissä, pyöritän omaa firmaa, kuljen vanhoissa vaatteissa (vihaan shoppailua) varsinkin vapaalla. Kukaan ei päälle päin tietäisi olenko työtön vai AA. Ainoa mihin rahaa laitan (kenties liikaa) on harrastukseni: ratsastus.

Tuollainen apn maailmankatsomus on kertakaikkiaan.... yök.

Fatalji

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan