Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on pumpulissa kasvanut, kun noin huutaa ja valittaa. Kaikenlaisia!

Vierailija
14.02.2014 |

Olin ensimmäisessä synnytyksessäni. Tuli liki kuusikiloinen poikavauva. Synnytys oli aivan hirveää. Epiduraali ei auttanut yhtään. Kätilö vain huusi, että ponnista, ponnista pää on jo ulkona ja käski välillä hengittää. Lääkärikin katsoi paheksuvasti,  kun huusin kuin pistetetty sika.

Miksi kaikki vain hyssyttelevät ja vähättelevät naisten synnytyskipuja. Siis, miksi kukaan ei sanonut mulle, minkälaista tää todellisuudessa on.  Tää oli taatusti viimeinen kerta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa ennen seuraavaa, niin lapsi saattaa olla normaalin kokoinen. 

Vierailija
2/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuoret naiset kestä nykyään edes verinäytteen ottamista. Melkein siinäkin jo itku tulee. Silloin, kun olen itse ollut synnytysiässä, niin välilihakin leikattiin puuduttamatta ja niin tehtiin myös neulomiset. Epiduraalista ei ollut tietoakaan. Voi voi teitä nuoret lellityt primadonnat. Kyllä tielle tekisi hyvää käydä kehitysmaissa seuraamassa naisten synnyttämistä. Usein niisää naiset käyvät yksikseen synnyttämässä jossakin sivummalla ja palaavat sitten töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:35"]

Silloin, kun olen itse ollut synnytysiässä, niin välilihakin leikattiin puuduttamatta ja niin tehtiin myös neulomiset.

[/quote]

Eiköhän tuo välilihan leikkaus tehä nytkin joskus puuduttamatta. Mulla ainakin lääkäri sano vain, että nyt vähän voi nipistää ja veti lihan halki. Sattui niin helvetisti, mutta mitäpä mieslääkäri siitä tietäisi.

Vierailija
4/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun synnytyksessä kätilä päästi lapsivedet liian aikaisin ja meninas mennnä lapsi vesien mukana.

Vierailija
5/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:35"]

Silloin, kun olen itse ollut synnytysiässä, niin välilihakin leikattiin puuduttamatta ja niin tehtiin myös neulomiset.

[/quote]

Eiköhän tuo välilihan leikkaus tehä nytkin joskus puuduttamatta. Mulla ainakin lääkäri sano vain, että nyt vähän voi nipistää ja veti lihan halki. Sattui niin helvetisti, mutta mitäpä mieslääkäri siitä tietäisi.

[/quote]

Miehethät ovat tunnetusti kautta linjan tunteettomia sadisteja. Me emme osaa naisten ongelmia kuvitella, itse valitamme aina kaikesta. Tällä asenteella se sukupuolien välinen harmonia vain lisääntyy.

Vierailija
6/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Taitaa kuitenkin tollo olla väärässä aiheessa tämä itkuvirsi.

Vierailija
7/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:47"]

Mun synnytyksessä kätilä päästi lapsivedet liian aikaisin ja meninas mennnä lapsi vesien mukana.

[/quote]

Kauheeta, kun kakaratkin pääsee tänne, vaikka tämä onkin vauvasaitti.

Vierailija
8/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää niin hullua on. Mieslääkärit ja miesgynekologit hääräävät alapäissämme muka suurina asiantuntijoina. Siksi naisen orgasmikin tunnustettiin yleisesti vasta kuuskytä luvulla. Onneksi nyt on tullut jo naispuolisia tutkijoita ja lääkäreitäkin alalle, joilla itellä on pillu ja siten omakohtaista kokemusta sen hoidosta ja toiminnasta.

Vierailija
9/9 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:59"]

Onneksi nyt on tullut jo naispuolisia tutkijoita ja lääkäreitäkin alalle, joilla itellä on pillu ja siten omakohtaista kokemusta sen hoidosta ja toiminnasta.

[/quote]

No ei ne nais "asiantuntijat" ainakaan vielä tänä päivänä myönnä, että synnytyksen aiheuttama väljistyminen olisi mikään oikea ongelma. vasta sitten, kun kohdunsuu on 5 cm emätimestä ulkona ja paskat tulee koska sattuu housuun, silloin saattaa olla jotain ongelmaa alapäässä, joka EHKÄ vaatisi jotain hoitoa. Miehet sentään on nussinut niiden synnyttäneiden kanssa ja tietää oikeasti, mitä se saattaa pahimmillaan olla.