Onko joulun perinneruoat suunnattu hampaattomille kun ne kaikki ovat limaista sössöä?
On:
- lanttulimaa
- porkkanalimaa
- perunalimaa
- lipeäkalalimaa
- limaista lohta
- limaista silliä
- limaista sianjalkaa
- limaista sekasalaattia
- limaista puuroa
- limaista kiisseliä
.
Lisäksi, kun kaikki nämä on syöty - limainen naapurin äijä tulee tekoparrassaan hönkimään liman hajuisella suullaan limaisia juttuja ja sille pitää tarjota glögiä, jossa on limaisia rusinoita.
.
Nauttiiko joku siis ihan oikeasti tällaisesta?
Kommentit (50)
Antakee minulle torttuja!
https://im.mtv.fi/image/7629392/landscape16_9/960/540/e725486c9db77dc3e…
Hanhi oli rauhoitettu niinkö . Silti sitä joillakin on myös kiinalaiset myy hanhen maksaa . Sopii ihmetellä . Puolikuu tarkoittaa Egyptiä arabiaa . Ne joilla on rahaa syö peuraa hirveä kuhaa tai jotka metsästää itse myös sorsaa ja lammasta . Pienipalkkaiset syö ahventa siikaa ja possua koska se on halvinta koska he eivät metsästä itse . Meillä voisi kyllä kehittää hirven kasvatusta ja sorsan maatiloilla eikä jäädä valittamaan . Appelsiini saattaa kasvaa kasvihuoneella täällä . Eniten ahkerat ihmiset syö jouluna lakkahilloa juustoja ja viinejä sekä paisteja . Täytekakkua tietysti ja hienoa kahvia eikä mitään aivastuslimaa . Omenaa granaattiomenaa runsaasti herkkuja kuten likööriä ja karkkeja meni hampaat tai ei . Puuro on laitetaan maitoa mustikkaa näin vanhukset kun saa iloita joulusta myös vauvat .
Pureksi sinä vaikka tiiliskiviä joulunpyhät, mutta älä hauku ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Pureksi sinä vaikka tiiliskiviä joulunpyhät, mutta älä hauku ruokia.
Menikö tunteisiin?
Onkohan aloittajalla myös piparkakkulimaa?
Itse kun paistan jouluksi piparkakkuja, ei niistä koskaan limaisia tule.
Sellaista se sillan alla eläminen on.
Kumma luulo tuo, että lipeäkala olisi limaista. Eihän se limaista ole, vaan tahmeaa. Samalla tavoin tahmeaa kuin kiinalaisravintoloiden riisi. Siis riisi ilman mitään kastikkeita, jotka kyllä ovat limaisia.
Mutta torttu on kuiva kuin peduiinin sandaali.
Voi jumalauta, miten pihalla ihminen voi olla! 👎