Joko sinulla on autossa talvirenkaat? Mikä paikkakunta?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Turku samoin. Ensi viikko vielä lämmintä luvassa, miksi vaihdoit nyt?
Keli voi muuttua vaikka yhdessä yössä niin ei niitä sitten välttämättä äkkiä saa vaihdettua.
Pohjanmaa, jo 2 viikkoa sitten oli liikenne täysin tukossa täällä kesärengaskuskeista kun tiet oli lumen peitossa. Itse olin ymmärtänyt jo 2vko sitten vaihtaa talvirenkaat alle enkä ole ollut tukkimassa liikenteessä.
En välitä koska muut vaihdatte, mutta YMMÄRTÄKÄÄ PYSYÄ KOTONA ellette kesärenkailla voi ajaa sujuvasti tukkimatta liikennettä.
Helsinki. On ollut jo muutaman viikon, koska käytiin Lapissa syyslomalla. Kitkoilla ajellaan, joten ei ole niin tarkkaa vaihtamisen kanssa muutenkaan.
Ei ole. Kouvola.
Vaihdoin viimeksikin talvirenkaat vasta tammikuussa.
Vaihdettu 2 vkoa sitten. Tampere.
Pari viikkoa sitten vaihdoin. Oulun seudulla. Kitkarenkaat niin ei ole väliä vaikka millon vaihtais.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit mutta aika typerä kysymys sinänsä koska vaikka sinä ehkä ajaisit vain päivällä kun lämpötila noussut niin aamulla 4-5aikaan on keli usein nollassa. Itse ajan joka aamu noihin aikoihin töihin ja kyllä siellä varovainen saa jo olla ja jos illalla on vähänkin tihkunut vettä niin aamulla voi olla jo ohut musta jää. Itsellä on vielä kesäkumit mutta ensi viikonloppuna vaihdetaan.
Ei ole. Espoo. Eikö varmaan ainakaan pariin viikkoon tarvitse laittaa.
Helsinki ja ei ole. Kävin pohjoisessa viikolla ja oli +10, kevätsää. Vaihdan, kun lämpötila menee nollaan.
Juu, viikolla vaihdettiin. Pälkäne
Espoo, ei ole vielä nastarenkaat alla. Auto on nykyaikainen neliveto, joten ei pienet liukkaudet tunnu missään vaikka olisikin kesärenkaat.
Pari viikkoa sitten ensilumien aikaan vaihdoin, Oulussa.