Miten ilmaiset haluavasi rakastella miestäsi/naistasi?
Onko ilmaisutapasi aina sama vai oletko kokeillut eri metodeja? Eritoten olisi mielenkiintoista kuulla mitä metodeja ujot käyttävät?
Kommentit (7)
Olen ilmaissut sanomalla miehelleni, että haluan rakastella hänen kanssaan joka päivä. Joten se on selvä. 😁
Mies sitten kertoo eri tavoin onko illalla luvassa seksiä vai ei. Välillä koskettelee tai puhuu vihjailevasti pitkin päivää. Joskus jopa vilauttelee tai sanoo suoraan mitä aikoo minulle illalla saunan jälkeen tehdä.
Menen likelle, alan hyväillä hänen kehoaan tietyllä tavalla (se on erilaista silloin, kun haluan panna), näykin niskaa, hieron itseäni häntä vasten.
Toisinaan ihan vaan kysyn, että miten olis pano, ja joskus sanon itse suoraan, että tekee mieli panna.
1/10 fyysisellä aloitteella menen.
Ehdotan suihkuun menoa yhdessä, alan hyväillä häntä, ehdotan sanallisesti, käyn laittamassa seksivaatteet päälle ja menen keikistelemään hänelle... Miten milloinkin.
N31
Sanon vaimolle että tule tänne minun kainaloon. Tästä hän tietää että minun tekee mieli seksiä. Jos vaimoakin tekee mieli eikä hän ole liian väsynyt, niin hän kaivaa boksereista kaluni esiin ja alkaa hyväillä sitä. Siitä päädytään lähes aina joko rakastelemaan tai sitten hän tyydyttää minut käsin tai suulla.
No, tulin kotiin, vaimo siinä eteisessä tuli syliin, halasin ja annoin pikku pusun. Kävin sitten vessassa ja sillä aikaa vaimo oli mennyt sänkyyn ja odotti siellä alasti. Olikin jo muutama päivä edellisestä kerrasta.
Tämmöistä se meillä tuppaa oleen, jompi kumpi menee makuuhuoneeseen ja hetken odottaa.
Vasta 45 vuotta oltu naimisissa.
No sanon vaan ukolle, nyt tänne peiton alle. Hän sanoo samoin,tai vaan nostaa peittoa ja sanoo että "tänne". Tottelelemme molemmat kyllä. Ja joo ei olla nuoria. Nautimme vaan.