Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduin oksennustaudissa 3 kg

Vierailija
13.02.2014 |

Oireet kesti vajaan vuorokauden ja vuorokaudessa paino oli pudonnut 3 kg. Koska oksensin paljon/toisesta päästä tuli kaikki ulos, niin ajattelin sen vaan olevan sitä, että suoli ja maha olivat tyhjiä + nesteitä lähti. Pystyin jo syödä aika normaalisti 2 vuorokauden sisällä.

Nyt olen syönyt yli viikon normaalisti (ja siis normaalin verran, ihan reilusti) ja juonut vettä normaalia enemmänkin, mutta paino on edelleen 2-3 kg vähemmän päivästä riippuen. Mistä ihmeestä se on lähtenyt??? Se on mielestäni aika paljon kokoiselleni naiselle noin lyhyessä ajassa, BMI on nyt reilu 21. Tavoitteenani oli pudottaa tuon verran, mutta siis kesään mennessä! Ja saada rasvan tilalle lihasta. Onko mulla nyt lihakset surkastunut 3 kilon verran, koska rasvaa ei pitäisi noin nopeasti lähteä?

Onko muilla käynyt näin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään rasvaa tai lihaksia ole lähtenyt oksennustaudissa, haloo.

Vierailija
2/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:54"]

[/quote]

Mitäs sitten? Paskaako mulle oli kerääntynyt kilokaupalla varastoon, ja nyt vasta tuli ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:05"]

[/quote]

Mitäs sitten? Paskaako mulle oli kerääntynyt kilokaupalla varastoon, ja nyt vasta tuli ulos?

[/quote]

Näemmä aivot.

Vierailija
4/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:07"]

[/quote]

[/quote]

Näemmä aivot.

[/quote]

:D Anteeksi, mutta jos sulla on parempi vastaus siihen, että mihin ne kilot on kadonnut, niin kerro ihmeessä.

Vierailija
5/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:07"]

[/quote]

[/quote]

Näemmä aivot.

[/quote]

:D Anteeksi, mutta jos sulla on parempi vastaus siihen, että mihin ne kilot on kadonnut, niin kerro ihmeessä.

[/quote]

No siinähän se vastaus oli.

Vierailija
6/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranen aika, mitäpä muuta voisi odottaa av:llä :D Joku on ilmeisesti katkera, kun ei itse onnistu pudottamaan painoa, ja on näin arka paikka, että toinen ihmettelee nopeaa painon putoamista ja syytä siihen.

Vierailija
7/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:25"]

Ei herranen aika, mitäpä muuta voisi odottaa av:llä :D Joku on ilmeisesti katkera, kun ei itse onnistu pudottamaan painoa, ja on näin arka paikka, että toinen ihmettelee nopeaa painon putoamista ja syytä siihen.

[/quote]

Ei herranen aika tätä loistavaa logiikkaa, mitäpä muuta voisi odottaa av:lla :D

Vierailija
8/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:25"]

[/quote]

Ei herranen aika tätä loistavaa logiikkaa, mitäpä muuta voisi odottaa av:lla :D

[/quote]

Jos logiikassani on joku pielessä, niin kerro ihmeessä, miksi sitten? Tai sitten muuten vaan olet porvoolainen.

Vierailija
9/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
10/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon joka aamu 3kg kevyempi kuin illalla. Mulla se vaan tulee heti syödessä ja katoaa yön aikana.

Vierailija
11/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain noron muutama vuosi sitten. Alkoi ripulilla sitten oksentelu. Kuume 40 kohosi... Puolitoista vuorokautta meni. Paino lähti 8 kiloa. Sitten helpotti. Oli kyllä hieman heikko olo.

Vierailija
12/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino vaihtelee ehkä kilon suunta sun toiseen.

Olisi kiva tietää miten noin paljon lähti. Mistä sait taudin? Pitäisikö itsekin vähän laittaa itseni oksennuskuuri-dieetille >:)

Vierailija
13/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:41"]

Itse sain noron muutama vuosi sitten. Alkoi ripulilla sitten oksentelu. Kuume 40 kohosi... Puolitoista vuorokautta meni. Paino lähti 8 kiloa. Sitten helpotti. Oli kyllä hieman heikko olo.

[/quote]

Tuliko kilot takaisin? Norovirus mullakin oli. Toista viikkoa sitten ja olo on ollut tosi väsynyt ja uupunut, tosin sille nyt monta muutakin mahdollista syytä.

ap

Vierailija
14/16 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin siis paino vaihtelee aamun ja illan välillä. Kuitenkin ennen syömistä, vessassa käynnin jälkeen, on ollut viikon pysyvästi alhaisempi paino. Ja punnitsin itseäni aika usein pidemmän aikaa ennen tautia.

Ja en tiedä mistä tuli, mutta en pidä 3 kg selittämätöntä laihtumista sen koko yön kestävän oksentamisen arvoisena! Ihan kaikki neste tuli ulos samantien ja pyörrytti ja oksetti vaikka miten päin olisi ollut.

Vierailija
15/16 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että siis ennen syömistä aamulla, ilman vaatteita on ollut noin. Nyt illalla, olen kitannut vettä ja syönyt hyvin, ja paino 1,5 kiloa alhaisempi kuin ennen norovirusta. Ja olin noin viikkoa ennen tautia käynyt inbody-mittauksessa, jossa oli nesteet olleet täysin ok, ei siis mitään turvotusta ollut.

Vierailija
16/16 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tässä. No osa painosta tuli takaisin. Mutta suurin syy oli ruuansulatus/suoliston tyhjentyminen ja nesteiden poistuminen elimistöstä. Älkää kysykö minulta miten ihmisestä lähteää paino noin pois. Heikko olo oli sen jälkeen viikon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi