minne ilmoitus ravintolan henkilökunnan jatkoajoista,
ryypätään omalla joukolla valomerkin jälkeen jne?
Kommentit (6)
Asiahan ei sinällään sinulle kuulu? Vai vahingoittavatko nämä henkilöt nyt käytöksellään jotakuta, että on niin akuutti pakko puuttua asiaan?
Only in Finland.
Kuinkakohan mones ketju tänään jossa nokkaa pistetään toisten asioihin? Mikä teitä oikeasti vaivaa? Tähän ei voi muuta sanoa kuin.... Hankkikaa se elämä.
Poliisille ja/tai lääninhallitukseen. Googleta anniskelulupa ja oma paikkakuntasi.
Mua oikeesti vituttaa nämä työpaikkaryypiskelijät. Mä lähdin ravintola-alalta kun en enää kestänyt tehdä töitä alkoholistien kanssa. Naukkailtiin työaikana ja kun ravintolan ovet sulkeutuivat, bileet käynnistyivät. Aina heitti inventaario ja kassa ja tapaturmia sattui. Kun yritettiin puhua asiasta, selvä sai kuulla olevansa huumorintajuton narppija.
Niin että vinkkiä viranomaisille vaan!
Mä olen ilmoittanut yhdestä paikasta parikin kertaa mut ei oo ikinä johtanut mihinkään... Jotkut tietyt kantikset jää dokaamaan omistaja kanssa sulkemisen jälkeen. Omistajat on kännissä vuorossa ja tarjoilee todella päihtyneille kantiksille (Helsingin keskustassa wik wik). Että vituttaa.
Miksi sua ärsyttää se? Parempi olla puuttumatta toisten asioihin!