Häiritsisikö teitä jos miehelläsi olisi lapsi edellisestä liitosta eikä
Sinulla olisi lasta miehesi kanssa eikä tulisi olemaankaan sillä ikä rajoittaa. Miehen äiti soittelisi rakkaan lapsenlapsen kuulumiset kun ei pariin päivään olla nähty. Lapsi siis 9v. Mummin kulta, on se niin ihana. Mummille rakkain kertoisi mummi sinulle miehesi ja tämän ex-vaimon rakkauden hedelmästä.
Kommentit (13)
Ei häiritse. Ei minulla ole mitään syytä mennä puolisoni lapsen ja hänen isoäitinsä väliin. En minä halua kummallekaan olla "se rakkain", mukavat välit riittävät. Omaa lasta en halua. Win-win-tilanne?
Jos minua häiritsisi se, että mummi rakastaa lastaan, niin olisi varmasti parasta erota. Itselläni on ihania muistoja rakastavista isovanhemmista. Miksi en haluaisi samaa ihan jokaiselle lapselle?
Itse olen ollut mummin kulta, ukin silmäterä, mummon rakas ja vaarin päivänsäde.
Haluaisitko siis itse olla se mummille rakkain?
Ehkä vähän kuulostaa siltä, että tässä ei nyt ole tajuttu miten olennainen osa perhettä se lapsi on.
Minua häiritsisi, jos miehellä olisi lapsi edellisestä liitosta, piste.
Ei voisi mitenkään häiritä...en jatkaisi seurustelua miehen kanssa.
Tuollaiset lapsiasiat pitää selvittää heti kättelyssä, ettei ihastu liikaa.
Miehellä jolla on lapsi/-a ennestään, ei olisi tullut miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut mummin kulta, ukin silmäterä, mummon rakas ja vaarin päivänsäde.
Ollut varmaan ihanaa? Mä olen ollut kaikille vain taakka, piiloteltava muilta. Oma äitikään ei ole tykännyt musta.
Sinun pitää kasvaa henkisesti. Et selvästikkään ole valmis parisuhteeseen. Lapset tulevat ykkösenä aina kaikille, niin isovanhemmille kuin vanhemmillekkin ja niin sen kuuluu ollakkin!!!
Onko kyse siis siitä, että minulla ei olisi lasta, vaikka olisin sellaisen halunnut. Olisin halunnut lapsen jo ennen kuin tapasin mieheni, mutta en ole silloinkaan saanut. Koska en ole itse saanut lasta,niin miehenikään ei olisi saanut saada lasta. Koska minulla ei ole lasta, niin miehen äiti ei saa rakastaa lastenlastaan. Koska minulla ei ole lasta, niin missään nimessä miehen lapsi ei saa näkyä eikä kuulua ei perheessä eikä toisten puheissa.
Ymmärsinkö nyt oikein?
En usko, että minua häiritsisi se, että mummi rakastaa lapsenlastaan. Minua häiritsisi se, että minulla ei olisi omaa lasta. Jos olisin lasta toivonut, niin pyrkisin saamaan mahdollisimman hyvä suhteen miehen lapseen, jotta minulla olisi joku lapsi, jonka elämää ja kasvua seurata.
Siis mummo soittelee SINULLE ja kyselee lapsen vointeja? Vai ymmärsinkö nyt oikein?
Hankkikaa ihmeessä lapselle oma puhelin.
Oli vähän sekavasti kerrottu, mutta ei häiritse, että mummo tykkää lapsenlapsestaan. Sehän on vaan ihanaa.
En oikein tajunnut mikä tuossa pitäisi olla ongelma.