Kuka on itsekeskeisin julkkis? Koko ajan minä-minä-minä?
Minusta se Susanna Sievinen, taitaa olla jokin muu sukunimi nykyään, mutta hän.
Kommentit (20)
Kyllä ne on kaikki samanlaisi. Sofia Ruusila. Martina Aitolehti. Claudia Eve. Susanna Indren. Linda Lampenius. Mutta paras niistä kaikista Tuksu.
Vaikea sanoa. Vaatii kuitenkin aina jossain määrin narsistisen persoonan jos julkisuudessa viihtyy.
Ei tarvinut kauaa miettiä, Tuksuhan se! Vaikka sääliksi käy, se ei näe olevansa sairas. Menisi hoitoon.
Jari Sarasvuo, Sara Chafak, Martina Aitolehti
Bloginpitäjänaiset... Eikö tuo ole pahinta minäminäää... Koko blogi täynnä kuvia itsestä ja omista jutuista, mitä omistaa..
Toinen on kehollaan elävät julkkikset. Sofia Ruusilasta tulee kyllä vibat, että hän on aika itsekeskeinen.
Äh, ehkä ei voida sanoa edes , että joku on minäminä. Meidän koko nykyaika on minäminä, että turha syyllistää ketään. Meitähän oikein rohkaistaan siihen mainostajien toimesta.
Teuvo Loman. Jatkuva itsekehu on puistattavaa.
"Mä en nyt voinut vain tehdä siitä sellaista kun (maksava) asiakas halusi kun mä nyt kuitenkin suunnitelen sen".
Kaisa Liski. "MÄ tiesin alusta asti, miten tämä kohde tulee myydä..MUN huipputiimini blaa blaa blaa"
En tiedä, mutta nämä minä-minä-minää jauhavat tyypit kuten ap ovat rasittavia.
Rakel Lignell. Kumma juttu, että nainen pudottaa painoaan ja sen jälkeen keikistelee joka helvetin paikassa.
Tuksu
"Julian kuolema satutti MINUA niin paljon ja kertoi MINULLE viimeiset sanat, MINÄ itken naamaNI turvoksissa, koska julia RAKASTI minua eniten ja kertoi aina kuinka kaunis MINÄ olen ja kuinka MINÄ ansaitsen MINUT ja MINÄMINÄMINÄ MINUN; MINUA plaaplaaplaa.
Rita Tainola ja hänen Twitter tilinsä --> "Lupasin kertoa kenet tapasin Roomassa.IS tänään, haastattelin upean näyttelijän Matthew McConaugheyn #DallasBuyersClub, josta oscarehdokas."
Raakel Lignell. Ennen oli ah niin ylpeä omista "uhkeista muodoistaan" ja nyt on varsinainen sankari kun laihdutti valtavasta ihravuoresta kymmeniä kiloja ja esiintyy jonain terveys-ruoka-treeni-guruna jokaisessa naisten/terveysaiheisessa lehdessä.
Jutta, kaikki jotka ei pyri samaan on laiskoja, sohvalla sipejä syöviä läskejä
Jari Sarasvuo