Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla menkat kestaa kuukauden...

Vierailija
13.02.2014 |

Onko teilla siis koko ajan menkat vai? Miten kestatte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päivän tauko ja sitten taas jatkuu. Ei siinä ole mitään miksi en kestäisi. Tampooni vaan sisälle ja menoksi (:

Vierailija
2/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kestää viikon... En ole kuullutkaan että jollakin kestäisi kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollainen ole normaalia,jotain häiriöitä. Viisi päivää kestää itselläni, kolme ensimmäistä päivää runsaammat,kaksi niukkaa vuotopäivää.

Vierailija
5/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:22"]

Minulla on päivän tauko ja sitten taas jatkuu. Ei siinä ole mitään miksi en kestäisi. Tampooni vaan sisälle ja menoksi (:

[/quote]

Minä keksin miljoona syytä miksi en kestäisi. Johan siinä pälli leviää jos koko ajan vuotaa.

Itselläni nimittäin oli tiputteluvuotoa n. puoli vuotta hormonikierukan takia ja oikeasti olin hulluuden rajamailla. Meinasin luovuttaa koko kierukan suhteen, mutta sitten se tiputtelu loppui ja nyt "menkat" ovat päivän pituiset. 

Ei tuo nyt millään tavalla voi olla normaalia että menkat kestää koko kuukauden ajan. Johan siinä iskee anemiakin.

Vierailija
6/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:22"]

[/quote]

Siis häh? Et kai kuitenkaan tuota ihan normaalina pidä?

Vierailija
7/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ollut kuukautisia lähes kolmeen vuoteen. Kerran n. 15 kk sitten näytti, että olisivat alkamassa, joten käytin sidettä turhaan viikon.

Jotain vikaa varmaan on, mutta en jaksa selvittää tai miettiä. Johtuu ehä masennuksen kulminoitumisesta sen jälkeen, kun lopetin koulun.

Vierailija
8/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille terveyden hoitaja sanoi aikoinaan että niiden kuuluu kestää kuukauden. Ja minä uskoin ja luulin että minussa on jotain vikaa..

Vierailija
9/9 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kesti kerran kolme viikkoa, 13 vuotiaana ja menkat olivat ehtineet olla vasta n. Puoli vuotta joten johtui vain siita alkuajan epäsäännöllisyydestä. Anemia iski ja muutenkin rasittava kokemus. Onneksi jäi siihen. En voi kuvitella että kukaan antaisi asian olla tai pitäisi normaalina sitä että menkat kestäisivät kuukauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän