Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes!! Laihdutus tuottanut tulosta :)

Vierailija
13.02.2014 |

Mahduin vanhaan mekkoon, joka tehty minulle mittatilaustyönä 7v sitten 26v syntymäpäivilleni :D Siellä se kaapissa oli odottanut, että pääsisi vielä käyttöön. Ja todellakin aion laittaa sen päälle  kesällä syntymäpäivänäni ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva?

Vierailija
2/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Onnistunut laihis on aina kivaa.

Ihmettelen kuitenkin miksi laitat vanhan mekon samaan tilaisuuten mihin se on tehtykin? Suurin osa ihmisistä kuitenkin pysyy samoissa mitoissa ja harva käyttää 7 vuotta vanhaa vaatetta isoissa juhlissa toistamiseen, jos siellä on samat vieraat kuin aiemminkin.

Mä palkitsisin itseni jollain uudella, upealla luomuksella, jossa mä saisin olla ylpeä upeasta minästäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, hieno juttu!

Vierailija
4/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska se on lempimekkoni, uniikki ja haluan käyttää sitä uudestaan :) En varmasti tule löytämään kaupasta yhtä ihanaa mekkoa koskaan ;)

-ap-

Vierailija
5/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, miksi ja kuinka paljon lihoit? miten laihdutit?

Vierailija
6/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 2 lasta. Ylimääräisiä kiloja jäi 8kg, jotka halusin pois.

Halusin kiinteytyä ja mahtua eritoten tuohon mekkoon ja pariin muuhunkin vanhaan vaatteeseen ;)

Tein totaalisen ruokaremontin. Eli katsoin tarkkaan, mitä suuhuni laitoin. Jätin pois perunan/riisin/pastan/leivän/sokeri minimiin jne. Eli vähähiilarinen ruokavalio. Karkkipäivä kuitenkin kerran viikossa ;) Niin ja lisäsin liikuntaa.

-ap-

Vierailija
7/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko meni aikaa?

Olen iloinen puolestasi! Enkä yhtään ihmettele vanhaa mekkoa, mullakin on pari sellaista kivaa, ehkä yksissä juhlissa käytettyä mekkoa, joita pidän mittarina tavoitteelleni - ihan ei vielä mahdu. Ehkä sitten lopulta päätyisinkin ostamaan uuden vaatteen, mutta just tavoitemielessä noi vanhat on kivoja.

Itselläni vielä vähän matkaa.

Vierailija
8/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja säännölliset ruoka-ajat. Syön 5 ateriaa päivässä ja huolehdin riittävästä proteiinin saannista, jotta kilot ei lähde lihaksista, vaan sieltä, mistä pitääkin. Aluksi tuntui hullulta syödä 5 ateriaa, mutta liikunnan lisääminen sai todellakin nälkäiseksi. 

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä