Mikä sketsi naurattaa vuodesta toiseen?
Mitä sellaisia sketsejä on, jotka naurattavat vuodesta toiseen ja jaksatte katsoa yhä uudestaan ja uudestaan?
Kommentit (510)
Touko-Pouko ja ylipäätään studio Julmahuvin verrattomat pätkät.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on hurjan hauskoja ja hyviä mutta juuri tämä nimenomainen on koskettava. Paul Whitehouse on huikean hyvä näyttelijä.
Löytäisikö joku sen vanhan Kummeli-pätkän, jossa Heikki Silvennoinen esittää oopperalaulajanaista? En itse löydä :/ Olisko ollut Musacorner-sketsi
Vierailija kirjoitti:
Löytäisikö joku sen vanhan Kummeli-pätkän, jossa Heikki Silvennoinen esittää oopperalaulajanaista? En itse löydä :/ Olisko ollut Musacorner-sketsi
Löytyy se alku, muttei itse laulua. Tamara Lind ja Kai Lund
Speden This is humor -sketsi. Muutenkin kaikki kakkujen kanssa tapahtuva hassuttelu naurattaa. Suomalaiset ei vaan oikein kauheasti tee kunnon sotkusketsejä.
SNL - More Cowbell ja Studio Impossible - Riki Sorsan veli - Huoltoasemalla
Itse sketsi ei niinkään naurattanut, mutta aina kun varis lentää kadulla viereen, kuulen sanat "Terve kaveri" (kummeliäänellä) :D
Petelius & Kallialan askartelupaskartelu (Liukas playboy)
Vanhasta juoposta tuli mieleen tämä upea Häiriötekijä-kohtaus. Koskettava ja hauska samaan aikaan.
Tanhupallo ja mikä tahansa missä Kiti Kokkonen tai Aku Hirviniemi
Spede-Showssa Suomen selitys-Finlands förklaring, Pentti Siimes siinä. Näistä on kyllä jo iät ajat. Mmm tämä'
Siskonpedin Sormikas joka laulaa sekä klitorislaulu. Pirjon lukema Koiras Lehdykällä.
Lapinlahden Linnut - Mitali
(Etenkin, kun omalla työpaikalla on oikeastikin tapana jakaa pinssejä kiitoksena työpanoksesta...)