Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunkilaiset! Ostatteko joulukuusen vai käyttekö kuusivarkaissa?

Vierailija
31.10.2020 |

Jos teille siis aito kuusi tulee ja ette omista metsää. Käykö porukka itse sahaamassa kuusia metsästä? Miten kauas esim. Helsingistä pitäisi ajaa että löytäisi sopivia kuusia? Ne toreilla myytävät maksaa ilmeisesti useita kymppejä?

Ihan vaan mielenkiinnosta, asun itse keskellä (omaa) metsää ja kävin just katselemassa valmiiksi minkä kuusen kaadan jouluksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme aloitus?

Vierailija
2/5 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan ollut kissojen takia joulukuusta, mutta en todellakaan maksaisi joulukuusesta, jos haluaisin kotiini moisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hanki kuusta ostamalla enkä varastamalla. En halua elävää kuusta revittävän maasta pois omasta ympäristöstään vain oman turhamaisuuden vuoksi.

Nämä kaadetut kuuset kaipaavat ja ikävöivät kasvuympäristöään. On tehty tutkimuksia joissa sisätiloihin kannetut kuuset väreilevät stressaantuneesti ja mm sisäkukkaset vaistoavat tämän.

Puut kuuluvat metsään, ei sisätiloihin turhamaisten ihmiset huoneistoihin muutamaksi päiväksi.

Vierailija
4/5 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hakemassa omasta metsästä. En katsos asu siinä vieressä.

Vierailija
5/5 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kuusen. Olen kotoisin maalta, ja maalla asuessani kuusi haettiin aina suvun metsistä. Oli jonkinlainen kulttuurisokki huomata, että kaupungissa ei oikein voikaan noin vain mennä hakemaan kuusta metsistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan