Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miehet ällöttää, paitsi eksä

Vierailija
31.10.2020 |

Aina kun yritän tapailla jotain uutta, niin ei siitä oikein mitään tule.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko erosta on?

Vierailija
2/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko erosta on?

Aika kauan, melkein vuosi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota takaisin se sika!

Vierailija
4/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota takaisin se sika!

Otssap!

Vierailija
5/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you. Edellisen jälkeen en ole kohdannut yhtäkään miestä jonka kokisin fyysisesti puoleensavetäväksi ja johon kiinnostaisi tutustua. Ja tästä jutusta on vielä pidempi aika kuin sinulla.

Vierailija
6/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan sama juttu. Itse jätin miehen, eikä suhde olisikaan voinut jatkua. Olen miettinyt loogisia selityksiä sille, että miksei nappaa muiden kanssa. Yksi niistä on se, etten normaalistikaan ihastu helposti, exäkin oli ensimmäinen johon rakastuin, ja ikää minulla oli 24 vuotta tavatessani hänet. Tuolloin myös kävin ensimmäisen kerran treffeillä, ja exäni oli toinen, jonka kanssa kävin treffeillä. Eli en vain ole helposti ihastuvaa sorttia. Oli silkkaa tuuria, että ihastuin jo toisilla treffeillä kehenkään. Joku sanoi minulle hetki sitten, että kannattaa huolestua vasta sitten, kun on käynyt 200+ kertaa treffeillä, eikä silloinkaan kukaan nappaa.

Toisekseen, ihastuminen vaatii aikaa. Helposti tulee muisteltua exää niin, että kaikki oli alussa helppoa, mutta kyllä siellä ahdistustakin oli. Päästää toinen lähelle ja antaa suhteen kehittyä. Eli exässä viehättää kaikki se tuttuus, uuden kanssa on vaikeampaa aloittaa, koska exän kanssa kaikki oli eri tavalla - luonnollista tämä, kun ihmiset ovat niin erilaisia. 

Ratkaisuna siis, tapailla mahdollisimman paljon ihmisiä ja antaa ihastumiselle aikaa.