No niin, olenko sekaantumassa ihan mahdottomaan pelimieheen?
Tapasin n. kk sitten erään Some-sovelluksen kautta kiinnostavan miehen. Mies otti muhun yhteyttä, viestiteltiin ja juteltiin ja lähetettiin meilejä. Törmättiin jopa kerran sattumalta kun asioin lähipostissa mutta ei ehditty sen enempää jutella.Selvisi että asumme melko lähekkäin. Itseasiassa, olin muuttanut pari v sitten miehen naapuritalosta nykyiselle asuinalueelleni. Meillä oli yhteisiä tuttuja työkuvioiden kautta. Juttelimme s-postitse aika syvällisiäkin juttuja, mies kertoi että on eronnut viime kesänä, mutta asuvat exänsä kanssa vuoron perään lasten luona, niin ettei tarvitse muuttaa kouluja jne. Ovat kuulemma exän kanssa ihan sovussa ja vuoroviikoin mies asui sitten työpaikkansa lähellä olevassa toisessa asunnossa.
Päätimme että tapaamme. Sovittiin päivä, mutta ajankohta yms jäi vielä sopimatta. Mies ei enää vastannut viikkoon viimeisimpään viestiini. Sitten, sinä päivänä kun meidän piti tavata, tuli tekstari että "Sopiiko klo 19 se ja se ravintola" Olin ihan että what the fuck, tyyppi on eka viikon täysin hiljaa ja sitten pari tuntia ennen tapaamista "herää eloon". Sanoin että olin jo sopinut muuta, kun luulin että mies feidaa, kun hänestä ei kuulunut yhtään mitään. Mies oli kovin pahoillaan, ja lähti sitten ulos porukassa jossa oli mm. eräs yhteinen tuttumme. Mies oli kertonut tälle yhteiselle kaverillemme minusta ja tekstaili sitten humalassa kaikkea hassua, ei mitään tyhmää tms. Sovimme että koitamme uudestaan tavata. Mies oli lasten hoitovuorossa ja seuraavat 1,5 vkoa ja vaikutti hyvin kiireiseltä. Ehdotin sitten että jos tapaisimme muutaman päivän päästä.Mies vastasi että koittaa järjestää lastenhoidon sille illalle.
Taas parin päivän hiljaisuus. Sitten, tulee txtari että nähdäänkö tunnin päästä siellä ja siellä. Tapasimme. Treffit meni ihan kivasti, mies oli kyllä selvästi hiukan hermostuntut.. Huomasin että ei halunnut kertoa kauhean yksityiskohtaisesti omasta elämästään, kyseli kyllä multa asioita. Sitten iski salama kirkkaalta taivaalta: Selvisi että meillä onkin itseasiassa paljon yhteisiä ystäviä, ja meidän olisi pitänyt vuosien varrella törmätä monissakin juhlissa, bileissä, häissä jne, mutta emme olleet sitten kai koskaan törmänneet tai emme ainakaan muistaneet. Vasta sitten osasin laskea yksi yhteen kun hetken mietin kuka tämä mies oli. Mies meni vaikeaksi. Alkoi vilkuilla kokoajan kännykkäänsä ja meni puihin. Lähdimme sitten kotiin ja mulle jäi outo fiilis.
Mieheltä tuli heti perään tekstari, että "Voisitko olla ystävällinen etkä puhuisi meidän tapaamisesta tms yhteisille kavereillemme. Kun emme ole exän kanssa vielä kertoneet erostamme kenellekään vaan koitamme lasten takia jatkaa samaan malliin.. Kiitos mukavasta illasta, palataan" jne jne. Hän sanoi arvostavansa hienotunteisuuttani. Vastasin että "Minulla ei ole mitään tarvetta puhua tästä yhtään kenellekään."
Tajusin muutaman jutun.. Miehen hiljaiset kaudet, eli yhtäkkinen yhteydenpidon loppuminen, ja tämä ettei hänen erostaan saa puhua kenellekään, koska he eivät ole julkistaneet sitä varsinaisesti tarkoittaa tasan sitä että mieshän on edelleen vaimonsa kanssa yhdessä! Koko eropuhe on ollut puppua. Toisaalta sitten ihmettelen miksi mies juttelee toisesta yhteydestä molempien tuntemalle yhteiselle tuttavalle minusta.
Minä loukkaannuin vähän tuosta viestistä, jonka mies laittoi treffien päätteeksi. Ihan kuin minulla olisi tarvetta puhua jostain treffailemastani miehestä kaikille vastaantuleville ihmisille.
Kertokaapa, miten tästä edetä? Tulemme takuulla törmäämään jatkossa vielä monestikin yhteisten tuttujemme kautta.
Kommentit (9)
Kysy siltä yhteiseltä tutulta, että onko mies vaimon kanssa edelleen? Luulisi, että hän tietää. Ei sun niistä treffeistä tarvitse puhua mitään. Menee normaalin kiinnostuksen piikkiin varsinkin, jos sinusta on hänelle puhuttu jo valmiiksi.
Älä sotkeennu näihin uusperhekuvioihin jos olet lapseton. Oikeasti paljon helpommalla pääset kun otat lapsettoman miehen..et sä kuitenkaan sen miehen lapsista tykkäis vaan kohta kirjoittelisit tänne miten ne ei totu sun sääntöihis tai kuinka ne on muuten vaan ärsyttäviä pentuja. Ja oisko kiva et sun miehes asuis välillä jossIn exän ja sen kämpässä... unohda jo.
Onko mies jotenkin superihana, kun siedät tollasta? Etkö voisi tapailla muita? Ootko ollut liian kauan sinkkuna?
Yök, nyt kyllä meikäläisellä hälärit huutais jo punaisena tuossa vaiheessa! Huh!
Ei se mitään ole eronnut eikä varmaan eroamassakaan. kunhan kokeilee oisko ruoho vihreää aidan toisella puolella.
Parin vuoden päästä sitten kirjoittelet tänne, että hirvee riita ku miehen ex ei tykkää et joku on ostanu lapsille jotain ja sitä rataa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:46"]
Kysy siltä yhteiseltä tutulta, että onko mies vaimon kanssa edelleen? Luulisi, että hän tietää. Ei sun niistä treffeistä tarvitse puhua mitään. Menee normaalin kiinnostuksen piikkiin varsinkin, jos sinusta on hänelle puhuttu jo valmiiksi.
[/quote]
No siis suoritin jo tiedusteluita.
Tältä yhteiseltä työkuviotutultani en viitsi kysyä koska kyseessä on tämän yrityksen toimitusjohtaja jossa työskentelen :D Eikä välimme nyt niiiin avoimet ole että voisin kysäsistä. Enemmän hän on tämän miehen kaveri. Ja mikä on minusta outoa, sen jälkeen kun tämä mies oli ulkona tämän yhteisen tuttumme, eli firman toimarin kanssa, hän on ollut paljon innokkaampi kuin ennen ottamaan yhteyttä.
Kysyin ohimennen, mitään paljastamatta muutamalta tutultamme, eikä kukaan heistä ollut kuullut erosta, mutta molemmat mainitsivat ettei näitä koskaan enää näe yhtäaikaa pariskuntana missään. Eli eivät liiku kimpassa missään enää.
En tiedä mitä ajatella. Mulle kävisi tähän elämäntilanteeseen hyvin no strings attached - tyyppinen suhde ja mies sanoi itsekin että hänelle sopisi se myös. Nyt jotenkin tuntuu ottavan homman aivan liian raskaasti.
AP
No.. vaikee sanoo. jotain m,ätää tossa tyypissä on? kkuinka vanha tyyppi on?