Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Modet, miksi ketjuni lukittiin?

Vierailija
13.02.2014 |

Aloitin siis ketjun, jossa kerroin ongelmistamme seksin/miehen/väsymyksen johdosta.. Miksi se lukittiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tehdään joskus provaloituksille.

Vierailija
2/6 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:52"]

Näin tehdään joskus provaloituksille.

[/quote]

Ei voi olla todellista! Itse ajattelin syyksi sitä, kun joku muu kuin minä alkoi vastailemaan ap:na

Voiko joku mode vastata tähän rehellisen vastauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joku kehtasi siinä väittää että on olemassa myös empaattisia, lempeitä ja lastenhoitotaitoisia mamumiehiä, jopa muslimeja. Mikä tahansa ketju jossa mainitaan mamumiehistä tai mamupatjoista yhtään positiivista asiaa tai korjataan palstapersujen omituisia luuloja tullaan poistamaan. Palstan virallinen kanta on että mamu=paha.

Vierailija
4/6 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen itkin miehelleni, että musta tuntuu ettei mun vointia oteta ikinä huomioon. Aina joku muu on etualalla. En voi uskoa, etten saa edes anonyymisti netissä purkaa oloani. Mutta toisaalta, jos läheiset ihmiset, joille olen asiasta hieman avautunut ovat useimmiten keskittyneet mieheni hyvinvointiin, miksi kuvittelin, että täällä jotkut tuntemattomat välittäisivät?!

Olkaa onnellisia jos elämänne on todella niin hyvin, että minun tarinani on mahdoton uskoa. En kohta kyllä jaksa enää edes elää.

Vierailija
5/6 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako modet ikinä tällasiin kyselyihin?

Vierailija
6/6 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan modet vastasi palstalle, mutta ei enää.

Tämä on niitä harvoja keskustelupalstoja joissa moden oma arvomaailma toimii viestien sensuurina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi