Riikka Pulkkinen nyt Annassa
Kannessa "En raaski olla tytöstä erossa hetkeäkään". Nii-in, syövästä on aika hankalla olla erossa sen saatuaan.
Ja tämäkö nainen ei ole julkisuushakuinen.
Kommentit (32)
Riikka Pulkkinen on uusi Anja Snellman. Äitiydestä, miehistä, suhteista riittää juttua vuosikymmeniksi.
Öö.. Siis Pulkkisen romaanista tehty minisarja esitetään pian ylellä, joten kirjailija on ajankohtainen, ja siksi häntä haastatellaan kaikkiin lehtiin, myös juuri ilmestyneen uuden romaanin takia. Se nyt on yks hailee mitä Pulkkinen on yksityiselämässä tehnyt (kukapa ei olisi tehnyt joskus jotain paheksuttavaa), mutta se on näiden kirjailijoiden työtä olla esillä ja antaa haastatteluja, se määritellään ihan heidän kustannussopimuksessaan.
voi sitä ihan työstäänkin vain puhua. luulisi olevan filosofilla muutakin asiaa kuin oman elämän käänteet.
Jotain Riikka Pulkkinen on nyt AV-mammoille tehnyt, kun hän niin kuumentaa tunteita. Mä muistan, että Anu Harkki oli jokunen vuosi sitten täällä jatkuvasti hampaissa.
Eikös siltä ole tulossa uusi romaani ihan just? Pitää roikkua lehdissä, että sitä kirjaakin sitten ostettaisiin. Vaikka ei mitään uutta sanottavaa olisikaan, niin all publicity is good publicity. Varsinkin kun uutta romaania tituleerataan chick litiksi, Annaan ja MeNaisiinhan tuo sopii kuin hattu päähän.
Mun mielestä on karseeta aloittaa suhde naimisissa olevan miehen kanssa, sekoittaa se lapsi siihen ja kirjoittaa aiheesta vielä kaksi kirjaa. Voin kuvitella petetyn naisen tuskaa, ja sen lapsen, kun on siinä iässä että ymmärtää mistä kyse.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:29"]
Mun mielestä on karseeta aloittaa suhde naimisissa olevan miehen kanssa, sekoittaa se lapsi siihen ja kirjoittaa aiheesta vielä kaksi kirjaa. Voin kuvitella petetyn naisen tuskaa, ja sen lapsen, kun on siinä iässä että ymmärtää mistä kyse.
[/quote]
Jaa, onko se Totta jotenkin elämäkerrallinen? Missä niin on sanottu? Mutta mä en pitänyt siitä kirjasta tuon aiheen vuoksi. Kielletty rakkaus voi toimia romaanissa, mutta tuossa se ei vaan toiminut, kaikki sympatiat oli petetyn puolella ja nuori heitukka vaikutti kirjassa lähinnä lutkalta.
On puhuttu monessa paikassa, mm. Henna-Helmi Heinonen blogissaan, nimitti Itkosta ja Pulkkista Suomen Poshiksi ja Becksiksi.
Ei oo kyllä Posh noilla keltasilla hevos hanmpailla.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Pulkkisella on ollut suhde kirjailija Juha Itkoseen, joka oli naimisissa ja yksi lapsi, Riikka kiintyi tähän lapseen ja mistäs sitten kertoikaan Riikan eka romaani... Että tämmöinen eteerinen ja ihanan fiksu, ujo sivistynyt nainen.
Oliko Juha naimisissa silloin Maija Itkosen kanssa.
Olin itsekin aikanaan kuullut heidän suhteesta.
katsoin hyvät ja huonot uutiset -jaksoa, jossa pulkkinen oli, ja se sanoi siinäkin että epiteetti.
nämä muka-seinäruusut kyllä tiedetään muutenkin, oikeasti haluavat olla esillä koko ajan mutta esittävät vienoa ja eteeristä. pulkkisella on varmaan vankka ihailijakunta muiden boheemia elämää tavoittelevien älykkönaisten keskuudessa.
mun mielestä pulkkisesta huokuu pitkälle sovinnaisuus ja jatkuva itsensä tarkkailu. yrittää kyllä kovasti olla boheemi. voi voi. montakohan haastattelua on vielä tulossa? musta olis noloa kertoa elämästäni joka naistenlehdessä.