Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Pulkkinen nyt Annassa

Vierailija
13.02.2014 |

Kannessa "En raaski olla tytöstä erossa hetkeäkään". Nii-in, syövästä on aika hankalla olla erossa sen saatuaan.

Ja tämäkö nainen ei ole julkisuushakuinen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin hyvät ja huonot uutiset -jaksoa, jossa pulkkinen oli, ja se sanoi siinäkin että epiteetti. 

nämä muka-seinäruusut kyllä tiedetään muutenkin, oikeasti haluavat olla esillä koko ajan mutta esittävät vienoa ja eteeristä. pulkkisella on varmaan vankka ihailijakunta muiden boheemia elämää tavoittelevien älykkönaisten keskuudessa. 

mun mielestä pulkkisesta huokuu pitkälle sovinnaisuus ja jatkuva itsensä tarkkailu. yrittää kyllä kovasti olla boheemi. voi voi. montakohan haastattelua on vielä tulossa? musta olis noloa kertoa elämästäni joka naistenlehdessä. 

Vierailija
22/32 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Pulkkinen on uusi Anja Snellman. Äitiydestä, miehistä, suhteista riittää juttua vuosikymmeniksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. Siis Pulkkisen romaanista tehty minisarja esitetään pian ylellä, joten kirjailija on ajankohtainen, ja siksi häntä haastatellaan kaikkiin lehtiin, myös juuri ilmestyneen uuden romaanin takia. Se nyt on yks hailee mitä Pulkkinen on yksityiselämässä tehnyt (kukapa ei olisi tehnyt joskus jotain paheksuttavaa), mutta se on näiden kirjailijoiden työtä olla esillä ja antaa haastatteluja, se määritellään ihan heidän kustannussopimuksessaan.

Vierailija
24/32 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitä ihan työstäänkin vain puhua. luulisi olevan filosofilla muutakin asiaa kuin oman elämän käänteet. 

Vierailija
25/32 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain Riikka Pulkkinen on nyt AV-mammoille tehnyt, kun hän niin kuumentaa tunteita. Mä muistan, että Anu Harkki oli jokunen vuosi sitten täällä jatkuvasti hampaissa.

Vierailija
26/32 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siltä ole tulossa uusi romaani ihan just? Pitää roikkua lehdissä, että sitä kirjaakin sitten ostettaisiin. Vaikka ei mitään uutta sanottavaa olisikaan, niin all publicity is good publicity. Varsinkin kun uutta romaania tituleerataan chick litiksi, Annaan ja MeNaisiinhan tuo sopii kuin hattu päähän.

Vierailija
27/32 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on karseeta aloittaa suhde naimisissa olevan miehen kanssa, sekoittaa se lapsi siihen ja kirjoittaa aiheesta vielä kaksi kirjaa. Voin kuvitella petetyn naisen tuskaa, ja sen lapsen, kun on siinä iässä että ymmärtää mistä kyse.

Vierailija
28/32 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:29"]

Mun mielestä on karseeta aloittaa suhde naimisissa olevan miehen kanssa, sekoittaa se lapsi siihen ja kirjoittaa aiheesta vielä kaksi kirjaa. Voin kuvitella petetyn naisen tuskaa, ja sen lapsen, kun on siinä iässä että ymmärtää mistä kyse.

[/quote]

Jaa, onko se Totta jotenkin elämäkerrallinen? Missä niin on sanottu? Mutta mä en pitänyt siitä kirjasta tuon aiheen vuoksi. Kielletty rakkaus voi toimia romaanissa, mutta tuossa se ei vaan toiminut, kaikki sympatiat oli petetyn puolella ja nuori heitukka vaikutti kirjassa lähinnä lutkalta.

Vierailija
29/32 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On puhuttu monessa paikassa, mm. Henna-Helmi Heinonen blogissaan, nimitti Itkosta ja Pulkkista Suomen Poshiksi ja Becksiksi.

Vierailija
30/32 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä Posh noilla keltasilla hevos hanmpailla.

Vierailija
31/32 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/32 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Pulkkisella on ollut suhde kirjailija Juha Itkoseen, joka oli naimisissa ja yksi lapsi, Riikka kiintyi tähän lapseen ja mistäs sitten kertoikaan Riikan eka romaani... Että tämmöinen eteerinen ja ihanan fiksu, ujo sivistynyt nainen.

Oliko Juha naimisissa silloin Maija Itkosen kanssa.

Olin itsekin aikanaan kuullut heidän suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi