Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menthol-tipat tupakkaan?

Vierailija
31.10.2020 |

Millaista tähän kannattaa käyttää? Eteeristä öljyä kokeilin kerran muttei toiminut ollenkaan, tai sitten tein sen väärin. Olen tuuripolttaja joka lähtee illalla kaverile iltaa istumaan, joten ois kiva käydä hakee vähän vihreän tuntua siihen vielä :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrältä saa semmosia askiin laitettavia liuskoja jotka maustaa ne mentholiksi. Maksaa n. 50cnt-1€. :)

Vierailija
2/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carmolis on hyvä tuohon tarkoitukseen. Hätätilassa käy myös Illodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippoja en ole kokeillut, mutta olen nyt käyttänyt muutaman kuukauden Frizc -makulevyjä. Olikohan Ice cool Menthol se minun mielestäni paras. Tunnin kun antaa olla maustumassa askissa, niin on melko kylmän raikas maku poltella. Mutta koska olen myös satunnaispolttaja, säilyy aski minulla yli viikon, jopa melkein kaksi ja silloin maku r..keistä alkaa laimentua. Tiedä sitten miten epäterveellistä tuollaisten levyjen käyttäminen on.

Vierailija
4/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tippoja en ole kokeillut, mutta olen nyt käyttänyt muutaman kuukauden Frizc -makulevyjä. Olikohan Ice cool Menthol se minun mielestäni paras. Tunnin kun antaa olla maustumassa askissa, niin on melko kylmän raikas maku poltella. Mutta koska olen myös satunnaispolttaja, säilyy aski minulla yli viikon, jopa melkein kaksi ja silloin maku r..keistä alkaa laimentua. Tiedä sitten miten epäterveellistä tuollaisten levyjen käyttäminen on.

Tupakkaa polttava miettii, onko ne makulevyt epäterveellisiä🤣

Vierailija
5/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinmaassani myydään filtterittömiä röökejä, joihin saa ostaa mm. mentholin makuisia filttereitä. Niihin siirryin keväällä!

Vierailija
6/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrällä on myynnissä ihan tähän tarkoitukseen myös aromit, nestemäinen pieni pullo pipetillä, riittoisa noihin levyihin verrattuna.

Vierailija
7/8 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja tasaisin maku tulee mun mielestä makukorteilla. Ärrältä maksaa 1e ja netistä saa puolet halvemmalla. Lähimpänä lm vihreetä on https://makukortit.com/tuote/makukortti-menthol/

Vierailija
8/8 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärrällä on myynnissä ihan tähän tarkoitukseen myös aromit, nestemäinen pieni pullo pipetillä, riittoisa noihin levyihin verrattuna.

Miksi ne on vain 3ml pulloja mistä saisi vaikkapa 100ml pulloja ja onko myynti kiellettyä muualla kuin nettikaupoissa luulisi olevan hyvä bisness ruokakaupoille.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän