Miten juhlistan sitä kun suoritin hygieniapassin?
Suoritin hygieniapassin ja aion kutsua n. 20-30 kaveria mukaan juhlimaan saavutustani. Kämppäni on vähän ahdas niin monelle, joten on ehkä parempi mennä jonnekin muualle. Mutta mihin? Onko kellään hyviä ehdotuksia, miten hygieniapassia voisi juhlistaa?
Kommentit (17)
Jalkapallokenttä tai vastaava avara ulkotila.
Omat maskit ja käsidesit mukaan!
Jos vaikka ihan ensin siivoaisit juhlan kunniaksi. Suosittelen lämpimästi että menette juuri sinne muualle. Mieluusti pidemmäksi aikaa. Vanhemmat on varmasti niin ylpeitä saavutuksestasi että saattavat kustantaa matkan ulkomaille.
Täh?
Mitä juhlimisen aihetta tossa on`?Sen passin suorittaminen on muutaman minsan rutiinijuttu.
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Mitä juhlimisen aihetta tossa on`?Sen passin suorittaminen on muutaman minsan rutiinijuttu.
Hei älä dissaa kun ap on suvun ensimmäinen jatkokoulutettu.
Jätä kypsät broilerinkoivet yöksi pöydälle. Seuraavana päivänä lämmitä ne korkeintaan 50 asteen lämpöön ja tarjoat. Ei tule ainakaan ne juhlat muistetuksi koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset juhlistaa saavutuksia. Hygieniapassi ei ole saavutus..
Onhan se osoitus siitä, että ÄO on yli 20.
Menikö koe läpi ihan ensimmäisellä yrityksellä vai jouduitko uusimaan?
Kun itse läpäisin hygieniapassin niin en kokenut, että sen kunniaksi jotain juhlia pitäisin. Tosin olen muutenkin semmoinen etten juhli kovin helpolla mitään.
Siitä saa 9 euroo ylimääräistä niin johan sillä juhlii.... laihialla koko suku,
Hygieniapassibileet, jee! Korona-aika on niin synkkää ja ankeaa, että kaikki juhlan aiheet kannattaa käyttää hyväksi.
Kotibileet pystyyn vaan. Ehdotan nyyttäreitä, joihin tuodaan mieluiten itse tehtyjä herkkuja muille jaettavaksi.
Yleensä ihmiset juhlistaa saavutuksia. Hygieniapassi ei ole saavutus..