Keski-ikäinen nuuskaava mies
Onko näitä oikeesti? Mitään ällömpää en kertakaikkiaan keksi. Ja siinä iässä ne sivuvaikutukset.. ei mitenkään hurjan seksikkäät.
Tapasin siis kivan tyypin, joka unohti mainita ennen ensitapaamista, että oli nuuskannut varmaan 20v ja nyt nikotiinipussia huuleen kun yrittää (kai?) päästä irti kokonaan. Hyvässä työssä, pukeutuu fiksusti.
Olen itse 37. Olen vasta aloittanut itseäni vanhempien (vastahakoisen) deittaamisen -oman henkisen pikakypsymiseni takia (elämänkokemusta parin elämän verran). Oman ikäisten kanssa ei vaan löydy mitään yhteistä keskusteltavaa. Tullaan muuten tosi hyvin toimeen, mutta mun ymmärrys (vaikka pragmaattinen olenkin) ei taivu tähän. En ole ollut ikinä mistään riippuvainen. Ilmeisesti käynyt jossain laajassa terveys-chekkauksessa ja kaikki olisi ok. Treenaa säännöllisesti (tietysti;), nukkuu huonosti. En varsinaisesti etsi henkilöä, joka oman elämäntapansa vuoksi kuukahtaisi 10 vuoden sisään. Äitinsä ja isoäitinsä ovat eläneet kyllä vanhaksi.
Vaikka 10 hyvääkin vuotta on mielestäni ihan realistinen tavoite parisuhteessa. Enemmän kuin monella muulla.
Kertokaas kokemuksia? Odottaako terveyspommin ja milloin? Ultimaattumi (lopeta nikotiini) heti suhteen alussa ei hirveän hyvä ajatus ja siitä luovuinkin..
Kommentit (4)
Toki ymmärrän. Sellaisen neulan löytäminen on vaan ihan hullun vaikeaa. Todennäköisempää on kun mennään esim. sinne kuuluisalle tokalle kierrokselle. Jos elämässä ei tapahdu mitään muuta jännää, niin ero on usealla ainoa kasvunpaikka- jos se käytetään hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Iän ja hajun vuoksi ei kiinnostaisi.
Ymärrät varmaan, että ikäisilläsi voi olla vastaavia kokemuksia kuin sinulla?
Ei kypsyminen välttämättä tarkoita ikääntymistä.
Oma personallisuustyyppini (Herkkä ALFA) on siis sellainen, että kypsyminen ottaa aikansa. Varsin kimurantiksi sen tekee vielä sukupuoleni. Kun juttelen saman tyypin oman ikäisteni kanssa- eron huomaa tosi helposti. Nyt deittailemani mies edustaa samaa personaallisuustyyppiä - mutta kypsää sellaista. Sen takia hän edelleen mukana kuvioissa.
Iän ja hajun vuoksi ei kiinnostaisi.
Ymärrät varmaan, että ikäisilläsi voi olla vastaavia kokemuksia kuin sinulla?
Ei kypsyminen välttämättä tarkoita ikääntymistä.