Jotain on tapahtunut
Olen viime aikoina miettinyt liikaa kaññabıseksää. Muistan kyllä miksi halusin erota. Tai no en halunnut, mutten nähnyt mitään järkeä jatkaakaan. Miksi silti mietin?
Kommentit (15)
Tiedän tunteen. Kannattaa uskoa, että ero oli oikea ratkaisu.
Oletko minä? Sama kokemus. En olisi missään nimessä halunnutkaan jatkaa, mutta harmittaa kuitenkin olla vielä sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi jäänyt päälle.
Minä en sauhuttele enkä sauhutellut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko minä? Sama kokemus. En olisi missään nimessä halunnutkaan jatkaa, mutta harmittaa kuitenkin olla vielä sinkku.
Olen tuhannesti mieluummin sinkku kuin kannabuishörhön mielialanvaihteluiden uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuhannesti mieluummin sinkku kuin kannabuishörhön mielialanvaihteluiden uhri.
Millaisia mielialavaihteluita hänellä oli?
Ja mä en edes harkitsisi tulla pakonomaisella tarpeella samoista asioista horisemaan.
Mieltymyksiä on erilaisia ja jos keskittyminen jää näin turhan kauaksi aikaan yhteen henkilöön, niin joku kyllä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia mielialavaihteluita hänellä oli?
Esim. illalla tosi huumorintajuinen ja hauska ja aamulla kaikesta raivarit.
Vierailija kirjoitti:
Oh, thou shall not thought
why are my thought so loud
even if I'm not so proud
Miten peruskoulusta ilmeisesti valmistuneella ihmisellä voi olla noin järjettömän huono englanti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
even if I'm not so proud
Miten peruskoulusta ilmeisesti valmistuneella ihmisellä voi olla noin järjettömän huono englanti?
Varmaankin siten, että ne arvosanat eivät ole ollet kovin hyvät l. opetuksen sisäistäminen jäänyt tapahtumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
even if I'm not so proud
Tässäpä loistava esimerkki siitä, että tälle palstalle ei kannata englanniksi kirjoittaa, paitsi jos on natiivitasoinen englannin kieli täydellisesti hallussa sekä puhuttuna että kirjoitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
even if I'm not so proud
Tässäpä loistava esimerkki siitä, että tälle palstalle ei kannata englanniksi kirjoittaa, paitsi jos on natiivitasoinen englannin kieli täydellisesti hallussa sekä puhuttuna että kirjoitettuna.
Eipä sen tekstin tarvitsi olla kuin jotenkuten ymmärrettävää, mitä tuo ei ollut. Oliko kyseessä jonkinsortin yritys esittää raamatullista tekstiä, shakespearemäistä sonaattia vai omaa runoutta? Mikä aikamuoto piti olla kyseessä?
even if I'm not so proud