Miehen tinder kilometrit ei muutu
Kommentit (12)
No olisiko tinder toisessa puhelimessa?
Tääh?
Onko niissä tuollaisetkin nykyään? 🙈
En luottais. Kun voihan ihminen liikkua ilman mitään sovellusta tai sivustoakin.
Hän on laittanut sijainnin pois päältä. Näyttää sitä missä sitä ennen on ollut?
Kilometrit bugailee. Mulla näkyi yli 100km päässä kaveri joka istui vieressä. Ja hanki harrastus ja lopeta stalkkaaminen.
Ainakin yhdessä vaiheessa siellä sai valita ihan staattisen sijainnin, taisi olla plus-versiossa.
Vierailija kirjoitti:
Kilometrit bugailee. Mulla näkyi yli 100km päässä kaveri joka istui vieressä. Ja hanki harrastus ja lopeta stalkkaaminen.
Eikö se näytä sitä sijaintia milloin Tinder on ollut edelliskerran auki?
Sijainti ei ole enää päällä, kun ei halua sinun stalkkaavan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se näytä sitä sijaintia milloin Tinder on ollut edelliskerran auki?
Molemmilla oli auki, silti näytti noin.
Vierailija kirjoitti:
Tääh?
Onko niissä tuollaisetkin nykyään? 🙈
En luottais. Kun voihan ihminen liikkua ilman mitään sovellusta tai sivustoakin.
Sori alapeukuttajille. Ihmettelen vaan syytä. Kuitenkin todella moni vastasi aivan samaa tarkoittaen eli sovellus ei tarvitse olla päällä ymv.
Itse kun en moista ole milloinkaan käyttänyt, enkä edes tutustunut siihen niin en voi kuulkaa tietää, mutta ihan maalaisjärjellä pohdin ettei tuollaisiin kannata varmaan luottaa ja toisaalta jos aina pitää sijaintia pois päältä tai ykskaks sen vaihtaa päältä
Pois niin onhan varmaan mahdollista, että deittaa jotain toistakin eikä halua sen näkyvän?
Vai oliko nyt niin etten olisi saanut vastata? Tai yllättyä, että tinderiin on tuollainenkin ominaisuus tullut? Itse kokisin sen häiritsevänä tai paremminkin epämukavana enkä varmaan pitäisi sijaintia päällä turvallisuussyistäkään. Ties minkä stalkkerin saisi niskaansa.
Niin ja apl:lle, eikö häneltä voisi ihan kysyä, että miksi ei tahdo sijaintinsa näkyvän tai missäpäin hän menee jos tahtoisit, vaikkapa tavata? Tai ihan vaan ehdottaa tapaamista?
Eiköhän tuo sitten sano jos ei sovi tai on liian kaukana tavatakseen.
Ja varmaan tähänkin tulee alapeukkuja...plääh.
Jotenkin huomaa, että ihmisiltä on jäänyt tavanomainen ja normaali kommunikointi kaikenlaisten deittisovellusten ymv myötä mitä tulee seuran/kumppanin etsintään( vaikka vastaavien palveluiden tarkoitus onkin hyvä).
No, mistä minä mitään tietäisin, vanhanaikainen kun olen mieluummin. Sinkku, palveluita joskus testannut ja tulokset oli kivoja, mutta tahdoin olla jonkun aikaa sinkku.
Irl kun on mielestäni paljon hauskempaa tutustua ihmisiin eikä tarvitse kuin olla oma olla oma itsesi. :)
Ei vaan stalkkaa sua staattisen etäisyyden päästä