Onko nainen pahan alku ja juuri?
Naiset kilpailevat keskenään verisesti ja ihmisuhreista välittämättä. Yksi alue jolla naiset kilpailevat, on se, kuka saa miehen tai edes palasen miehestä, jolla on mahdollisimman paljon valtaa ja rahaa ja suosiota muiden miesten yli. Ihan sama mitä valtaa; naiset arvostavat miestä jolla on valtaa muiden miesten yli, vaikka se olisi tullut tap pa mal la ja ryöstämällä. Nainen siis kasvattaa voittoaan verrattuna kanssasisariinsa, jos saa edes joskus miestä, jolla on paljon valtaa ja rahaa muiden miesten yli. Muut naiset kadehtivat häntä.
Kun asiaa mietitään tarkemmin, niin suurin osa maailman pahoista ja tuhoisista miehistä on johtunut tästä. Hitler ja Stalin mur ha si vat sitä enemmän mitä enemmän naiset halusivat edes kerran päästä heidän sänkyynsä, koska se oli arvokasta valuuttaa naistenvälisessä kilpailussa. Miehet tavoittelevat pahuutta, koska se tekee heistä maailman suosituimpia naisten keskuudessa.
Kommentit (7)
Ai että nautin seurata kuinka joudut itse nostelemaan tätä vammaista aloitustasi :D. Ihmisiä ei kiinnosta edes sen vertaa että viitsisivät ilmoittaa asiattomaksi.
Tällainen palsta kuin vauva.fi on pahan juuresta. Hirveän väsynyttä on muuten puhua Hitleristä jonain pahan ilmentymänä. Niitä pahoja ihmisiä ja enemmän murhaavia ihmisiä on tällä hetkellä paljon. Ja he eivät sitten näytä valkoiselta mieheltä välttämättä, vaan valkoiselta naiselta. Mustalta naiselta ja mustalta mieheltä myös. Näyttävät muslim/islam ihmisiltä myös. Turkkilaisilta, iranilaisilta, intialaisilta, kiinalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ai että nautin seurata kuinka joudut itse nostelemaan tätä vammaista aloitustasi :D. Ihmisiä ei kiinnosta edes sen vertaa että viitsisivät ilmoittaa asiattomaksi.
Ei ole vammanen alotus. Ihan hyvä aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia ei tule koska naiset tietävät että tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia ei tule koska naiset tietävät että tämä on totta.
Oikein hyvä että kuvittelet noin. Kaikki on plussaa jonka seurauksena jäät mätänemään asuntoosi.
Bump