Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt jo tekin että

Vierailija
12.02.2014 |

Kaverini on täysin ääliö isolla äällä. Tää on niin uskomatonta että ihan naurattaa kirjottaa tätä. Ok olin tän frendini luona sen kotikaupungissa yökylässä paripäivää. Sen piti mennä sit aamulla sen johonkin harjottelunäyttöjuttuun mikä tosi tärkee sille. No me oltiin edellisenä iltana vähän tsempiksi otettu siinä ilolientä ja itse jäin aamulla vielä sinne hänen tykö nukkumaan ja toipumaan kun hän läks.

Olen ennenkin saanut olla sen koneella ja tolleen. Niin lainasin sitä sit mukaan kun kävin iltapäivällä kahvilassa. Menin sinne siis bussilla ja tulin takas. Voitteko uskoo että tää kaveri on ihan sekasin nyt kun olen varastanut hänen koneensa ja tartuttanut siihen jonkun viiruksen. Hei ihan totta, se on tosissaan. Oon yrittäny selittää että ei ne viirukset tartu koneisiin mistään busseista tai kahvilasta. Ämmä vaan skitsoo ja syyttelee kaikkia asiattomia semmosia nimikkeitä mitä en tässä kehtaa edes kirjottaa ja joita en ole edes koskaan elämässäni ennen kuullut tai tienny ett on olemassa!! Onko nyky aikana vielä olemassa semmosia aikuisia ihmisiä jotka ei tiedä mikä viirus on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että molemmat taidatte olla ääliöitä :)

Miten edes tulee mieleen napata toisen kone ja käyttää sitä erikseen kysymättä?

Vierailija
2/4 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että Tuksu on taas väärinkäsittänyt jonkun tietokonetta. Loppui kaiketi se täysi ylläpito samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edelleen sen kaverisi luona ja sen kaverin koneella haukkumassa sitä?

Vierailija
4/4 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs tässä joku on ääliö niin sinä vierailija. Just sanoin että oon ennenkin saanu sitä käyttää. Ja hän ei itse sitä silloin tarvinnut koska oli siellä harjottelussa!!!!!!

Sulla on todella typerä asenne heti alussa suhtautu noin negatiivisesti ja syyttelevästi. Osaatko lukea? mitä se kenellekkään kuulu missä kirjotan. Voin sanoo että en ole keneltäkään VARASTANUT läppärii vaikka nyt musta on tehty sellanen joku klpetomaani täällä sekunnin lukemisen perusteeella. Miten voitte kattoo itteenne aamulla peilistä. wt-ämmät Niin katkeria ja tollasia ihan kaikesta. Ette edes huomaa.