Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen perustekniikat miehen manipulointiin

Vierailija
11.02.2014 |

Olen listannut kuusi naisten käyttämää perustekniikkaa, joiden tarkoituksena on saada mies toimimaan tavalla, jota hän ei ehkä muuten toteuttaisi. Onko tekniikoita lisääkin?

Perustekniikka 1: seksillä kiristäminen tai vihjaus siitä, ettei mies saa seksiä.

Esimerkiksi: ”Eihän tuollainen luuseri naista saa!”

Perustekniikka 2: miehisyyden kyseenalaistaminen (ja miehisyyden merkityssisällön hän on toki itse määritellyt).

Esimerkki: ”Eihän tuollainen ole mies eikä mikään! Todella munatonta!”

Perustekniikka 3: uhkaaminen muiden miesten toteuttamilla toimilla.

Esimerkki: ”Kiljun tai soitan poliisit!”

Perustekniikka 4: uhkaus maineen mustaamisesta muun yhteisön silmissä.

Esimerkki: ”Tuolla menolla sinulla ei ole kohta kavereita, kun juttu leviää.”

Perustekniikka 5 (teinitekniikka): miehen henkisen tai fyysisen iän tuoman kypsyyden kyseenalaistaminen.

Esimerkki: ”Tosi lapsellista. Ja ikää oli?”

Perustekniikka 6: miehen lasten pois viemisellä uhkaaminen.

Esimerkki: "Jos tuo ei lopu niin pakkaan laukut ja vien lapset mukanani!"

Näistä viimeinen lienee tuomittavin, koska siinä käytetään kolmatta osapuolta eli lasta keppihevosena omalle asialle.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistumalla alistaminen, uhriutuminen, martyyrius.

Miehen (ja kaikkien muiden) syyttäminen, vastuun pakoilu.

Itkeminen. 

Mykkäkoulu (on kyllä yleistä molemmilla sukupuolilla).

Väheksyminen, mitätöinti.

Luottamuksen pettäminen, esim. miehen yksityisasioiden kertominen tyttökavareille, postin ja puhelimen penkominen.

Epäluuloisuus, mustasukkaisuus, omistamisenhalu. 

Vierailija
22/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aika voimakas myötähäpeä lukiessa aloitusta. Aloittajalle ei mielestäni ole mitään kosketusta tosielämään, kirkuvia naisia ja munattomaksi haukkumisia. Olen elänyt kahdessa pitkässä suhteessa luonteeltaan aivan erilaisten naisten kanssa ja yksikään noista mainituista kohdista ei osunut kohdalleni, koskaan, vaikka vuosiin mahtui paljon sekä hyvää ETTÄ HUONOA. Ja tuo sana "Perustekniikka"...oikeesti, mitä vittua ap...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:18"]

Alistumalla alistaminen, uhriutuminen, martyyrius.

Miehen (ja kaikkien muiden) syyttäminen, vastuun pakoilu.

Itkeminen. 

Mykkäkoulu (on kyllä yleistä molemmilla sukupuolilla).

Väheksyminen, mitätöinti.

Luottamuksen pettäminen, esim. miehen yksityisasioiden kertominen tyttökavareille, postin ja puhelimen penkominen.

Epäluuloisuus, mustasukkaisuus, omistamisenhalu. 

[/quote]

Aivan kuin exäni, joka oli uhkapeliriippuvainen mies. Syytti riippuvuudesta irtisanomista työpaikalla ja vieritti muutenkin vastuun kaikista tekemisistään muille, yleensä yhteiskunnalle tai minulle. Etenkin viimeiset kohdat, epäluuloisuus, mustasukkaisuus ja omistamisenhalu pitää paikkaansa. Suhteen päättymistä seurasi miehen harjoittama vainoaminen, mustamaalaaminen, uhkailu ja kiristys.

Vierailija
24/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:57"]

Jos minä saisin päättää, kaikkien suomen nuorten tulisi asua soluasunnoissa vastakkaisen sukupuolen kanssa ainakin kaksi vuotta elämästään. Se lopettaisi tehokkaasti sukupuolittuneen vihan, kun opittaisiin erottamaan sukupuoli ja persoona toisistaan. 

[/quote]

Todennäköisesti pahentaisi vaan. Ap:n kaltaiselle miehelle olisi vielä raivostuttavampaa, olla jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa, jos häneltä ei saa seksiä. "Tyhmä huora ei ymmärrä kuinka loistava mies minä olen ja se on kaikkien naisten yliammuttujen odotusten vika."

Vierailija
25/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä saisin päättää, kaikkien suomen nuorten tulisi asua soluasunnoissa vastakkaisen sukupuolen kanssa ainakin kaksi vuotta elämästään. Se lopettaisi tehokkaasti sukupuolittuneen vihan, kun opittaisiin erottamaan sukupuoli ja persoona toisistaan. 

Ap, jos sulla on noin huonoja kokemuksia naisista, niin hakeudu nyt hyvä ihminen parempaan seuraan. Sen saa nimittäin aina itse valita.

Vierailija
26/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö oikeasti joku tuollaista? Sairasta, sanon minä.

-nainen-

Vierailija
27/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen havainnut parhaaksi kehumisen ja miehen ylistämisen. Kehun sitä tekemistään asioista ylenmäärin ja tuon esiin kuinka ihanaa on että hän osaa, kun mä en pysty yhtä hyvään. Niin sit mies laittaa ruuat, pesee pyykit, hoitaa suuren osan ostoksista ja lapsen kuljetukset, ja laittaa aamiaisen aina. Suosittelen

Vierailija
28/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:59"]

Tekeekö oikeasti joku tuollaista? Sairasta, sanon minä.

-nainen-

[/quote]

Tekee toki. Joskus jopa 2-4 kohtaa pariin lauseeseen sovitettuna.

Vierailija
29/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt-touhua :D missähän maailmassa ap elää? Anna kun arvaan:

VIRTUAALIMAAILMASSA.

Vierailija
30/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä keinoista vanhin: randomi itkeminen?

Vierailija
31/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja. Mene nukkumaan. On tärkeää, oman psyykkisen hyvinvoinnin vuoksi, nukkua yöt ja viettää päivät oikeiden ihmisten kanssa. Netissä roikkuminen myrkyttää mielen ja myrkyttynyt mieli tekee tänne aggressiivisia aloituksia. Siitä ei ole mitään hyötyä kenellekään.

Vierailija
32/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, exäni käytti muhun muutamia noista. Olen nainen ja exäni mies.

Vierailija
33/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:01"]

Mä olen havainnut parhaaksi kehumisen ja miehen ylistämisen. Kehun sitä tekemistään asioista ylenmäärin ja tuon esiin kuinka ihanaa on että hän osaa, kun mä en pysty yhtä hyvään. Niin sit mies laittaa ruuat, pesee pyykit, hoitaa suuren osan ostoksista ja lapsen kuljetukset, ja laittaa aamiaisen aina. Suosittelen

[/quote]

Mulla sama taktiikka, toimii :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä