Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Kang, mikä on sinun tekosyysi?

Vierailija
11.02.2014 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ärsytä, ehkä siksi että pidän itsestäni huolta. Omasta kunnosta ja ruokailusta huolehtiminen ei ole poissa perheeltä ja hyvästä ruuasta saa nauttia. Kaikki eivät pidä kermaperunoita tai hampurilaista, lihapiirakkaa ja pizzaa herkkuina.

Vierailija
2/4 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökeskeisyys.

Mä olen normaalipainoinen suomalainen tasapaksu pötkylä, eikä musta tulis noin hyvännäköstä, vaikka miten laihduttaisin.

Ei se tosin kovin paljon ärsytä, mä käytän aikani ja energiani ihan toisiin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tekosyitä, mutta syy siihen, miksi en näytä kuvan naiselta on se, että enemän kuin lenkkipolulla ravaamisesta ja punttien nostamisesta, pidän hyvästä ruuasta, rakkaiden seurasta ja naisvoimistelusta. Siksi olen vähintäänkin yhtä hyväkuntoinen, mutta aivan eri muotoinen ja mieheni mielestä naisellisemman näköinen. Harmittais kyllä oikeasti, jos näyttäisin tolta, koska silloin kieltäytyisin monesta elämäni tärkeästä ilosta. 

Vierailija
4/4 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää typerä veto Maria Kangilta. Itsellään on syömishäiriötausta, joten luulisi tajuavan paremmin että moinen "motivaatioposteri" ei tsemppaa vaan syyllistää.