Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen karvoitus todella tumma tukkaisilla naisilla yleensä on?

Vierailija
11.02.2014 |

Onko se yleensä yhtä tummaa kuin hiukset?

Tässä esimerkki

http://www.marieclaire.com/hair-beauty/trends/dark-brown-hair-color#slide-1

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on. Ja runsas.

Vierailija
2/8 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa otetaan harvoin huomioon se tosiasia että kaikilla luonnostaan tummahiuksisilla ei ole tummia ja runsaita ihokarvoja. Ihonväri voi olla myös vaalea ja silmät kirkkaansiniset siitä huolimatta että hiukset ovat hyvin tummat, runsaat, jouhimaiset ja paksut. Tätä em. tyyppiä on erityisen paljon Itä-Euroopan maissa mutta jonkin verran myös Suomessa.

t. kampaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykarvoitus on yleensä asteen hiusten väriä tummempaa, joissain tapauksissa vaaleampaa. Miksi olet kiinnostunut?

Vierailija
4/8 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden todella tummatukkaisen tytön. Sillä on käsikarvatkin valehtelematta kuin isolla miehellä. 

Vierailija
5/8 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on ainakin vielä tummempi kuin tukka

Vierailija
6/8 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lienen joku friikki? Tummat hiukset, kulmat ja ripset, mutta muu karvoitus reippaasti vaaleampaa.

Vierailija
7/8 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erittäin runsaat tummat hiukset, mutta vaaleat ja ohuet ihokarvat raajoissa.

Myös ystävälläni on tummat hiukset, paljon ohuemmat kuin minulla ja sen lisäksi valtavan tummat ja paksut ihokarvat, jopa vatsassa :P (vaikka on nainen)

Vierailija
8/8 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:46"]

Mä lienen joku friikki? Tummat hiukset, kulmat ja ripset, mutta muu karvoitus reippaasti vaaleampaa.

[/quote]

Ihan normaali olet. Mulla samanlainen karvoitus. Tummat, lähes mustat hiukset tulee saamelaisesta suvusta, vaalea iho ja sinisilmät sekä vaaleat ihokarvat toisesta suvusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi