Te kaikki Frederikin haukkujat
Uskokaa tai älkää: tuommoista se oli 70 - 80-luvuilla tanssilavoilla. Reetu ei ollut ainut
artisti, joka veti kaksin käsin viinaa eikä sitä silloin edes ihmetelty.
Oli naisia, jotka puoliväkisin työnsivät itsensä keikkabusseihin. Lavoilla oli melkoinen meininki ja pusikoissa ryypättiin.
Onhan se nykyään aika uskomatonta, mutta niin vaan tapahtui.
Kommentit (29)
Miten niin 70-80 luvulla?
Onhan bändäreitä nykyäänkin. Joillekin kelpaa kuka vaan ja toisille myös Frederik. *puistatus*
Kyllä silloin 80-luvulla oli kaikki paremmin. Nuoria oli helpompi houkutella autoon alkoholilla ja pikku sekstaamisesta ei heti soitettu poliisia paikalle. Ihmisillä oli avoimempi ja iloisempi suhtautuminen seksuaaliaioihin, myös sammuneitten raiskaaminen hyväksyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos artisti on vetänyt viinaa kaksin käsin keikkaillessaan vuosikymmenien ajan, niin hänen ei kannattaisi kirjoittaa muistelmiaan. Eihän se muista yhtään mitään vaan pitää keksiä satuja.
Satuja ei Reetu keksinyt, koska itse olen nähnyt tuon kaiken. Siitä voidaan olla ehkä samaa mieltä, että julkaiseeko muistelmat. Hän päätti tehdä niin.
-ap -
Moni av-mamma levittäisi edelleen Reetulle sellureitensä jos mies tulisi baarissa kuiskimaan.
Ei ole muuten vetänyt viinaa keikoilla eikä keikkojen jälkeen. Harrastaa tennistä ym kuntoilua, katsokaa mikä kroppa tuossa iässä.
Kerran haluttiin tarjota Teneriffalla, ei ottanut, manageri sanoi et ei käytä alkoa, harrastaa kuntoilua.
Toi imago on täysin tehty, mitä esittää, ja kirja tietty tehty dollarin kuvat silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos artisti on vetänyt viinaa kaksin käsin keikkaillessaan vuosikymmenien ajan, niin hänen ei kannattaisi kirjoittaa muistelmiaan. Eihän se muista yhtään mitään vaan pitää keksiä satuja.
Satuja ei Reetu keksinyt, koska itse olen nähnyt tuon kaiken. Siitä voidaan olla ehkä samaa mieltä, että julkaiseeko muistelmat. Hän päätti tehdä niin.
-ap -
Sinä siis näit Reetun ja Pekosen vehtaamisen? Otitko ihan kuvan? Taisit olla ainoa, joka muistaa tapauksen, joten pirautapa Reetulle, kun se kitaristikaan ei muista mitään.
Menihän kaikilla Finnhits artisteilla lujaa.
Erään silloisen naispuolisen hittilaulajan suusta olen kuullut, että nauhotussessiot alkoi kossupullolla ja tartarpihvillä. Ei edes muista mitä kaikkia biisejä on nauhottanut, kun niin päissään niitä tehtiin. < eikä taatusti ole ainoa.
Meni hänelläkin lujaa monta vuotta, kunnes pystyi laittamaan sen korkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuten vetänyt viinaa keikoilla eikä keikkojen jälkeen. Harrastaa tennistä ym kuntoilua, katsokaa mikä kroppa tuossa iässä.
Kerran haluttiin tarjota Teneriffalla, ei ottanut, manageri sanoi et ei käytä alkoa, harrastaa kuntoilua.
Toi imago on täysin tehty, mitä esittää, ja kirja tietty tehty dollarin kuvat silmissä.
Reetu siis valehtelee kaiken viinanjuonnistaan alkaen. Sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Reetu laittoi ysärilä korkin kiinni. Kyllä se vielä nuoruudessaan veti kaksin käsin. Danny taitaa olla ainoita, jotka pysyi aineista erossa siihen aikaan.
No luulisi sitten että löytyy tosiakin juttuja kerrottaviksi eikä tarvi puhua paskaa jostain Pekosesta. Siitä olen tyytyväinen että Reetu ampui itseään jalkaan noilla valheillaan. Ketä tuon kirja enää sen jälkeen kiinnostaa. Fanipojat tietty väittää että kyllä kiinnostaa, mutta oikeesti ostavat sillä rahalla kaljaa. Kukaan täysjärkinen ei laita monta kymppiä rahaa huhu-ukon satuihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silloin 80-luvulla oli kaikki paremmin. Nuoria oli helpompi houkutella autoon alkoholilla ja pikku sekstaamisesta ei heti soitettu poliisia paikalle. Ihmisillä oli avoimempi ja iloisempi suhtautuminen seksuaaliaioihin, myös sammuneitten raiskaaminen hyväksyttiin.
70-luvulla uskallettiin liftata ja niin itsekin tein. Motarin päähän mentiin liftaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap -
Oletko nähnyt Aino-Kaisa Pekosen antavan Reetulle kielarin keikkalavalla?
Entä oletko ollut silminnäkijänä myös kaikissa muissa jutuissa, mitä hän on toisista ihmisistä nimellä mainiten väittänyt?
Voi voi noita Popedankin keikkoja. Näitä te nuoret ette tiedä. Väännätte vaan, että koskaan ei ryypätty.
Vierailija kirjoitti:
Moni av-mamma levittäisi edelleen Reetulle sellureitensä jos mies tulisi baarissa kuiskimaan.
Eihän se ole kenellekään enää kelvannut, ja sitä on ruikuttanut lehtienkin palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap -Oletko nähnyt Aino-Kaisa Pekosen antavan Reetulle kielarin keikkalavalla?
Entä oletko ollut silminnäkijänä myös kaikissa muissa jutuissa, mitä hän on toisista ihmisistä nimellä mainiten väittänyt?
Mulle on ihan yksi ja sama Aino-Kaisa.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan bändäreitä nykyäänkin. Joillekin kelpaa kuka vaan ja toisille myös Frederik. *puistatus*
Frederik oli kyllä aika komea mies nuorena. On hän edelleenkin miehekäs, mutta toki ikä tekee tepposensa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, muistelmat pitäisi kirjoittaa viimeistään 50 vuotiaana. On fakta, että ihmisellä muisti huononee kun ikää tulee lisää ja jos vielä alkoa ottanut säännöllisesti niin en yhtään ihmettele muistiharhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frederik oli kyllä aika komea mies nuorena. On hän edelleenkin miehekäs, mutta toki ikä tekee tepposensa.
Naama kuin vanha kenkä 😂