Mitä leivoit viimeksi?
Mä tein toissaviikolla mokkapaloja. Kohta alan valmistaa täytekakkupohjaa ja suolapalaksi ehkä fetapiirakkaa tai parsapiirakkaa. Aika harvoin siis leivon.
Kommentit (23)
Key lime pien tein viime perjantaina. Leipoisin mielelläni vaikka joka viikko useamman kerran, mutta kun ei ole syöjiä..
Seuraavaksi leivon laskiaispullia.
leivon 2x vk sämpylöitä tai leipää. sen lisäksi perhe kärkkyy vieressä pullaa ja joskus taivun, laskiaispullat on tietty must. joka toinen viikko sämppyjen lisäksi tulee joku suolainen piirakka tms pizzantapainen tehtyä. syy: vaikka olen työssäkäyvä niin olen köydä ja pihi. tsiisös mitä ne (tuoreet) piirakat ja sämpylät maksaa kaupassa!!
Taatelikakku jouluksi, uudeksi vuodeksi täytekakku. Ei tuu leivottua kovin usein! Sämpylöitä tykkään leipoa, mutta oon vähentänyt leivänsyöntiä.
Mokkapaloja. Myös pannukakkua ja kääretorttua olen viime aikoina tehnyt. Nyt tekis mieli taas leipoa, mutta mitähän seuraavaksi? :)
Suklaakohokasta ensimmäistä kertaa :) Ai että kun oli herkkua eikä läheskään niin vaikeaa kuin kaikki kertoivat!
Leipakone tekee leipaa joka paiva tai vahintaan joka toinen paiva, mutta sita en ehka laskisi leipomiseksi :) Korvapuusteja tein kotona viimeksi sunnuntaina, mutta eilen kaverin luona.
Leipoisin (makeaa) vaikka joka paiva jos tuotokset eivat lihottaisi :) Mutta viikonloppuisin leivon takuuvarmasti.
Appelsiini kuivakakkua nams! Eilen tein.
Runebergin torttuja viime tiistaina. Hyviä olivat söin kaksi=)
Pullaa, korvapuusteja ja pikkupullia.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:04"]Mä tein toissaviikolla mokkapaloja. Kohta alan valmistaa täytekakkupohjaa ja suolapalaksi ehkä fetapiirakkaa tai parsapiirakkaa. Aika harvoin siis leivon.
[/quote]
Leivoin pari myslileipää viimeksi. Huomenna teen pitsaa jos siinä nyt mitään leipomista on. : )
Viimeksi olen leiponut varmaan 10 vuotta sitten ja silloin bravuurini oli suklaakakku. Ajattelin nyt ystävänpäivän kunniaksi leipoa miesystävälleni samaisen herkun, jos vain resepti jostain löytyy.
Suklaakeksejä, ja päälle ripottelin murskattuja piparminttu karkkeja.
Tein ranskalaisen omenapiirakkaa, johon tulee calvadosta ja aprikoosia. Vai teinköhän briosseja sitä ennen Vai jälkeen? En muista
Mustikkapiirakkaa viikonloppuna, tuli kesä mieleen.
Tein eilen pinaatti-ricotta-piirasta, tuli tosi hyvää.
Runebergintorttuja tein viikonloppuna, sitä ennen taisin tehdä pullaa viikko takaperin (korvapuusteja ja laskiaispullia).