nolo vaiva,onko kukaan muu koskaan kuullut moisesta?
Loukkasin selkäni ja nyt olen ihan jumissa. Lääkärillä ja niksauttajalla käyty. Ja odottelen olon helpottamista. Ei tossa mitään noloa vielä..
Samaa aikaa alkoi myös outu kihelmöinti ja suoraan sanottuna sellainen olo,et pitäis vetää miestä hihasta jos hoidettais hommat.. Siis mitä,älytöntä?? Mua ei siis tee mieli oikeasti seksiä,päinvastoin,ärsyttää ja vvituttaa koko tunne. Ei tunnu ihan kokoajan ja oisko pikkusen vähemmän nyt jo kuin ekoina päivinä .
oon googletellut kaikkea mahollista maan ja taivaan väliltä. Jos joku hermo on jossain pinteessä ja ärsyttää näin ollen sukuelimiä kun alaselästä on kyse. Myös reisiä särkee selän takia. Mä oon ihan hermona ja kun kokoajan mielessä niin vaikuttaisko sekin. Onko maan päällä yhtään ihmistä jolla olis tullu selän takia tällaista vai oonko ainoa maailmassa?
Kommentit (8)
Hermopinne saattaa aiheuttaa kaikenlaista, tuollaista minulle ei ole ollut, mutta muita ongelmia kylläkin. Selän oikea ongelma paljastui vasta magneettikuvassa ja sen jälkeen leikkaushoidolla. Riskinä oli halvaantuminen.
Sun pitää soittaa lääkäriin ton kanssa.
Jos on outoja tuntemuksia noilla alueilla niin hermo pinteessä tms.
Jos alieelle tulee tunnottomuutta niin välittömästi päivystykseen.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:46"]Et ole. Jos mulla on pitkittynyt päänsärky tai pienempiä selkävaivoja, niin ne hoituu isolla O:lla. Mitä useampi niin sitä parempi. Oikein tuntee kuinka koko yläkroppa on ihan rentona ja useampi kerta takaa varmemmin sen, että joka paikka on varmasti rentona. ;-)
[/quote]
Tää on ihan totta!
Ratsupaikka halvaus riskinä. Mene lääkäriin!!
Kerroitko läääkärille näistä oireista? Genitaalialueen ja reisien epämääräiset tuntemukset yhdistettynä selkävammaan on huono merkki.
Ap, olethan soittamassa lääkärille?
Heips,kävin röntgenissä.En vielä saanut tuloksia,mutta luulisin tulevan aika pian. En vielä puhunut lääkärille tästä sivuvaikutuksesta. Mutta kyllä sanoin että tuntuu reisissä asti.
Googlasin psas-oireyhtymä ja voi kuulemma olla jokin hermopinne joka aiheuttaa sen. Jotenkin järkeilin että kun selkä pa ranee niin tämäkin helpottais. Ei se nyt ihan kokoajan ole päällä,mutta taustalla nyt ainakin kun mielessä kokoajan. Oikeasti vituttaa että tämän lisäks että selkä on kipeä niin vielä tämmönen.
Et ole. Jos mulla on pitkittynyt päänsärky tai pienempiä selkävaivoja, niin ne hoituu isolla O:lla. Mitä useampi niin sitä parempi. Oikein tuntee kuinka koko yläkroppa on ihan rentona ja useampi kerta takaa varmemmin sen, että joka paikka on varmasti rentona. ;-)