Kiltti koronarokote, tule jo äkkiä!
Kommentit (30)
Nyt on kyllä sellaiset lammastelut että oksat pois. Suosittelen vahvasti pidättäytymään rokotteesta ja tarkkailemaan tilannetta. Altistatte itsenne vakavammalle vaaralle kuin mitä itse korona on.
Jaa niin mistä taudista? En oo huomannu kenenkään tutun sairastuneen. En ilman mediaa ja määräyksiä tietäisi koko asiasta mitään.
Aika entinen ei koskaan enää palaa... Rokote ja sairastaminen antaa puolen vuoden suojan.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/3442d414-d252-47da-95b4-ccfc5c5b…
Vierailija kirjoitti:
Ei rokote tule lopettamaan tätä tilannetta. Kannattaa jo nyt varautua siihen.
Kyllä tulee, jos rokote toimii ja tarpeeksi moni ottaa sen. Laumaimmuniteetti koronaan tulee, kun arvioiden mukaan 40-85% väestöstä on immuniteetti koronaan. Laitoin siksi nuo luvut, kun tuolta väliltä olen löytänyt arvioita netistä. Tosin kerran löysin jostain uutisesta luvun, joka sanoi, että vain 20% riittäisi, mutta se saattaa olla rajustikin alakanttiin arvioitu.
Pandemrixista osa sai narkolepsian, joten mikähän lisäylläri covid-rokotteeseen tulee? Halvaantuminen? Aivoverenvuoto? Epilepsia?
Vierailija kirjoitti:
Aika entinen ei koskaan enää palaa... Rokote ja sairastaminen antaa puolen vuoden suojan.
Puhutaan vasta-aineista, mikä ei ole yhtä kuin immuniteetti. Immuniteettiin kun kuuluu myös mm. immunologinen muisti, jossa tärkeässä osassa ovat T-solut ja B-solut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee, jos rokote toimii ja tarpeeksi moni ottaa sen. Laumaimmuniteetti koronaan tulee, kun arvioiden mukaan 40-85% väestöstä on immuniteetti koronaan. Laitoin siksi nuo luvut, kun tuolta väliltä olen löytänyt arvioita netistä. Tosin kerran löysin jostain uutisesta luvun, joka sanoi, että vain 20% riittäisi, mutta se saattaa olla rajustikin alakanttiin arvioitu.
Ei tule toimimaan eikä tarpeeksi moni tule sitä ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan vasta-aineista, mikä ei ole yhtä kuin immuniteetti. Immuniteettiin kun kuuluu myös mm. immunologinen muisti, jossa tärkeässä osassa ovat T-solut ja B-solut.
Eikä koronaan ole välttämättä pakko saada täyttä immuniteettia. Sekin riittää oikein hyvin normaaliarkeen palamiseen, jos taudin vaarallisuus saadaan pudotettua nuhakuumeen tasolle.
Menkää ihmiset sinne luontoon, ja painakaa kädet rohkeasti vaikka sinne multaan. Tässä on meneillään ihmisen luontaisen immuniteetin alasajo.
Vierailija kirjoitti:
Menkää ihmiset sinne luontoon, ja painakaa kädet rohkeasti vaikka sinne multaan. Tässä on meneillään ihmisen luontaisen immuniteetin alasajo.
Rokote ei ole luontaisen immuniteetin alasajoa. Ainoastaan taudinaiheuttajien totaalinen vältteleminen sitä on.
Ei rokotetta tule vielä moneen vuoteen. Korona on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokote ei ole luontaisen immuniteetin alasajoa. Ainoastaan taudinaiheuttajien totaalinen vältteleminen sitä on.
Kyllä sinulle annetaan se rokote ensimmäisien joukossa, pelko pois.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä sellaiset lammastelut että oksat pois. Suosittelen vahvasti pidättäytymään rokotteesta ja tarkkailemaan tilannetta. Altistatte itsenne vakavammalle vaaralle kuin mitä itse korona on.
Ei kuule kiinnosta sinun suosituksesi yhtään.
Minua ahdistaa nämä idiootit jotka ovat rokotetta vastaan. Kuinka tyhmä ja muut toiminallalla vaarantava voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa niin mistä taudista? En oo huomannu kenenkään tutun sairastuneen. En ilman mediaa ja määräyksiä tietäisi koko asiasta mitään.
Sama täällä ja ei ole vaikuttanut elämääni millään tavalla muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei rokotetta tule vielä moneen vuoteen. Korona on ja pysyy.
Toivotaan että näin olisi!! Saisi vielä mutatoitua vaarallisemmaksi, koska ihmisiä pitäisi harventaa yli 3 miljardia.
Äitimaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa nämä idiootit jotka ovat rokotetta vastaan. Kuinka tyhmä ja muut toiminallalla vaarantava voi olla.
Olen hankkinut immuniteetin täysin luonnollisella tavalla sairastamalla kyseisen "tappavan" taudin. Tämä pelon lietsominen, jos mikä on sairasta. Lopetakaa vaikka aluksi IL IS kohuotsikoiden lukemineen niin olo helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Pandemrixista osa sai narkolepsian, joten mikähän lisäylläri covid-rokotteeseen tulee? Halvaantuminen? Aivoverenvuoto? Epilepsia?
Diabetes voisi olla kans potentiaalinen. Luin yhden tutkimuksen jossa oli, että joillekin koronan sairastaneille on tullut jonkin asteen diabetes. En nyt löydä linkkiä, mutta googlaamalla varmaan löytyy.