Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi ilmiö työpaikan uranaisten keskuudessa

Vierailija
10.02.2014 |

Olen miehenä havainnut uuden ilmiön työpaikan menestyvien uranaisten keskuudessa. Nämä naiset ovat kovin harvoin enää meikattuja! He saattavat tulla töihin kokonaan meikkaamattomana.

Onkohan tämä joku uusi itsenäisyyden kannanotto vai mikä lienee?

mies

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan kollegani? Lopetin meikkaamisen töihin noin vuosi sitten. Ajanhukkaa.

Vierailija
2/11 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ehtii muka meikata. Töissä kukonlaulun aikaan ja illan tultua kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi meikata? Meikkaatko itse?

Vierailija
4/11 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille naisille on elämänsisälto ja työ pääasia. Ei ulkoiset ominaisuudet.

Vierailija
5/11 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä asia vaikuttaa työntekoosi?

Vierailija
6/11 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rauhassa, ja itse ainakin saan pienen "tauon" laittautumisesta. Musta on ihanaa että voin ja uskallan olla oma ruma itseni :D Voimauttavaa! Taidan mennä huomennakin ilman meikkiä. Ehkä vähän ripsiväriä kun on kumminkin kaksi kokousta. Mutta yritän siitäkin pyristellä nyt eroon. Ikää 30 v.

+ kenen takia sinne meikkaisin? kaikki muut on kumminkin miehiä.

Vierailija
7/11 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on myös hyvä kehitys. Miksi naisten pitäisi meikata, kun miehetkään eivät meikkaa? Miksi ei saisi olla luonnollinen, jos tuntee olonsa hyväksi luonnollisena?

Itse laitan aamuisin hiukset, vähän ripsaria ja meikkivoidetta-/puuteria ja huulivoidetta. Kynsiä en jaksa lakata. Kauniit tekokynnet laitattaisin, jos en odottaisi vauvaa. Mielestäni olen ihan tarpeeksi laitettu/laittamaton.

Vierailija
8/11 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen huomaa? Miten meikkasivat ennen?

Vierailija
9/11 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla muuten tullut sama, itselläni se taitaa liittyä kuitenkin iän mukana tulleeseen itsetunnon kohenemiseen. Nuorempana aina meikkasin huolellisesti ja sittenkin olin erittäin huolestunut koko ajan siitä, miltä mahdan näyttää muiden silmissä. Kauhea epävarmuus oman ulkoisen olemuksen kelpaavuudesta.

Jossain kolmenkympin jälkeen alkoi tuntua, ettei sillä ole niin kauheasti merkitystä miltä näyttää, ja se ei vaikuta enää itsetuntooni. Itsetuntoni töissä tulee ammattitaidosta, sosiaalisista taidoistani jne, ei siitä miltä näytän. En ole enää pitkiin aikoihin meikannut töihin ollenkaan. Pukeutuminenkin on tullut rennommaksi ja rauhallisemmaksi, esim. korkokenkiä en pidä enää juuri koskaan, kun ennen minulla oli sellaiset ihan tasan aina, koska minulla oli kompleksi pienestä koostani.

Vierailija
10/11 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi meikata, kaunis ilman sitäkin.

Eikö miesten ihanne ole luonnonkaunis, pitkät hiukset omaava, hoikka ja uhkea (peppu+rinnat) naisellinen MEIKITÖN nainen!

Vierailija
11/11 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on kaunis juuri ilman meikkiä, miellyttävän näköinen...