kohta alkaa the walking dead..
Kommentit (13)
Ai jaa, siis nämä surkeat juonenkäänteet a'la kuvernööri on alkuperäisen sarjakuvan syytä? No voi persaus... Ilmeisesti sarjakuvan tekijältä on ideat loppuneet sitten.
Minä on voisi katsoa ollenkaan. Vaikeaa ymmärtää, että joku oikeasti haluaa katsoa tuollaista iljettävyyttä. Kauniit asiat on mukavaa katseltavaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 02:51"]
Musta sarja oli paras silloin, kun ihmiset vielä suhtautuivat zombeihin peläten. Nyt niistä on tullut niin arkipäiväisiä, etten katsojanakaan voi ottaa kovin tosissani ja jännittäviä tilanteita on harvassa. Meno on enemmän human vs. human parin viimeisen kauden aikana.
[/quote]
Joo. Toi muutos tapahtui kolmannen kauden alusta ja siihen loppui mun fanitus. Aivan loistavasta ja omalla tavallaan realistisesta zombie apocalypse -sarjasta tuli tusinatavaraa jossa keskitytään siihen samaa hyvis vs. psykopaatti -shittiin, jota kaikki sarjat on pullollaan. Zombiet siirtyi täysin sivuosaan. Sääli. Kai tuollainen bullshit on halvempi käsikirjoittaa ja lavastaa ja on helpompi myydä pelejä tai jotain.
En tiedä... Olen seurannut sarjaa alusta asti, ja joka jakson jälkeen nähnyt painajaisia, ja nyt on henkinen jaksaminen muutenkin niin kortilla että ei taida olla kovin terveellistä katsoa sitä....
Tottakai katson. Ja sit tärisen täällä yksinäni kun pelottaa :D
Mä näen kans painajaisia! silti odottanut kuin kuuta nousevaa kyseistö sarjaa, mutta nyt kun sen aika olisi niin.. pelottaa :D
Ap
Ja sit jos pelottaa liikaa voi hetkekrt mykistää telkkarin :D
Haha ihan parhautta, niin läpällä katottiin lauantaina, tahatonta huumoria. takakireä texasista kotosin oleva rasvamaha käsikirjottanu koko komediasarjan....
Kyllä nuo uniin tulee,varokaa vaan!
Monilta menee hyvä ihmissuhdesarja ohi suun, kun eivät kestä sitä zombiörinää ja kallojen muussaamista.
Tottakai. En tosin kauhufriikkinä näe painajaisia (enää ja pahemmin ja valitettavasti, viimeksi oli leffasta they wait, jossa kummitus otti lapsen hahmon. Hyi.)
Sarjiksetkin on luettu. ;) hyvää viihdettä. Ja kyllä se huumori on aika pitkälti siinä ihan tahallista. Ei kaikki ole niin vakavaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 02:37"]
Monilta menee hyvä ihmissuhdesarja ohi suun, kun eivät kestä sitä zombiörinää ja kallojen muussaamista.
[/quote]
Monilta menee hyvä zombiesarja ohi suun, kun eivät kestä sitä ihmissuhdenössöilyä.
Musta sarja oli paras silloin, kun ihmiset vielä suhtautuivat zombeihin peläten. Nyt niistä on tullut niin arkipäiväisiä, etten katsojanakaan voi ottaa kovin tosissani ja jännittäviä tilanteita on harvassa. Meno on enemmän human vs. human parin viimeisen kauden aikana.
Aionkin silti katsoa tämän loppuun asti.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 02:51"]
[/quote]
Joo. Toi muutos tapahtui kolmannen kauden alusta ja siihen loppui mun fanitus. Aivan loistavasta ja omalla tavallaan realistisesta zombie apocalypse -sarjasta tuli tusinatavaraa jossa keskitytään siihen samaa hyvis vs. psykopaatti -shittiin, jota kaikki sarjat on pullollaan. Zombiet siirtyi täysin sivuosaan. Sääli. Kai tuollainen bullshit on halvempi käsikirjoittaa ja lavastaa ja on helpompi myydä pelejä tai jotain.
[/quote]
Mua kiinnostais tietää, kuinka paljon vapauksia sarjan teossa on otettu tän asian suhteen. Ainakin ne tappoi muutamia henkilöitä paljon aiemmassa vaiheessa kuin sarjakuvassa, mutta kuinka paljon tätä ihmissuhdedraamaa on lisätty verrattuna sarjikseen?