Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmännäköisiä nuo jotkut yksityisasuntojen kylpyhuoneet joissa kaksi suihkua rinnakkain mutta ei mitään väliseinää?

Vierailija
30.10.2020 |

Kuka haluaa pestä itseään suoraan toisen vieressä? Edes aviopari?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että on ihan tavallista käydä kumppanin kanssa suihkussa yhtä aikaa mutta näköjään se jakaakin voimakkaasti mielipiteitä :D itse tykkään kovasti!

Ehkä joillain 20-vuotiailla voi olla yleistä.

Aa, niin. Minä olenkin tällainen 28-vuotias nuori hupakko joka harrastaa sellaisia älyttömyyksiä kuin kumppanin kanssa suihkussa käyminen. Ehkä minä vielä joskus aikuistun ja tajuan lopettaa tällaiset puuhat!

Itse olen melkein 50 ja muutaman kerran viikossa tulee käytyä yhdessä suihkussa miehen kanssa, joka on vielä vanhempi 😁 Henkisesti parikymppisiä ilmeisestikin!

Vierailija
62/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap käynyt uimahallissa?

Juuri poltin verkkokalvoni kun edessäni vähän hyllyvämpi täti nosti toisen jalan suihkutuolin päälle ja rassasi antaumuksella niin jalkovälin kuin pakaravaonkin suihkun kuumuudesta punastuneiden valtavien rintojen hytkyessä samaan tahtiin.

Miten pääsit naisten puolelle kyyläämään? Oletko siivoojana siellä?

Ehkä kommentoija on itsekin nainen.

En ole koskaan nähnyt naisten kyyläävän toisiaan uimahallin pesuhuoneessa. Kaikille annetaan pesurauha ikään ja näköön katsomatta.

Minä olen kyllä nähnyt. Ehkä olen jotenkin oudon näköinen, kun tuijotellaan? Tai sitten sattunut jotakin hulluja samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi erillistä kunnollista suihkukaappia lattia-altaalla on paras ratkaisu. 

Ei ole suihkutilan lattia silloin myöskään yltä päältä vedessä joka kerta.

Ainoa huono puoli, että on kallis ratkaisu.

Vierailija
64/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sisarukset käy samaan aikaan. Kätevää kun ei tarvi jonottaa vuoroa.

Niin...

Aloitushan ei liittynyt tähän mitenkään, vaan siihen ettei ole mitään välisermiä tai -lasia edes.

Joku taitettava välilasi olisi paras.

Mitä sillä väliseinällä tekee? Enemmän vaan puhtasnapidettävää ja hankaloittaa muutenkin siivoamista.

Taitettava väliseinä ei kauheasti välttämättä likaannu. Sitä voi käyttää tarvittaessa.

Tietysti likaantuu, vesi- ja saippuaroiskeita siihen tulee, yksi pestävä pinta lisää. MUtta mihin sitä seinää tarvitsee?

Vierailija
65/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain uudiskohteissa on ihan sairaan isot kylppärit ja just 2 suihkua vierekkäin. Joskus kylpyhuone tuntuu olevan jopa isompi kuin makkari. Ilmeisesti tässä on joku esteettömyysvaatimus taustalla, mutta menee neliöitä ihan hukkaan. Kaksioon riittää vallanmainiosti 4 neliön kylppäri. Siihen mahtuu suihku, pönttö, lavuaari ja pesutorni eikä ole turhaa hukkatilaa.

Vierailija
66/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös. En keksi mitään käyttötarkoitusta kahdelle suihkulle. Miksei vessassa ole sitten myös kahta pönttöä vierekkäin?

Maaseudun huusseissa voi olla kolmekin reikää vieretysten.

Ja jos on vastakkaisilla seinustoilla kummallakin 3 reikää, se on V6.

Vierailija
67/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että on ihan tavallista käydä kumppanin kanssa suihkussa yhtä aikaa mutta näköjään se jakaakin voimakkaasti mielipiteitä :D itse tykkään kovasti!

Ehkä joillain 20-vuotiailla voi olla yleistä.

Aa, niin. Minä olenkin tällainen 28-vuotias nuori hupakko joka harrastaa sellaisia älyttömyyksiä kuin kumppanin kanssa suihkussa käyminen. Ehkä minä vielä joskus aikuistun ja tajuan lopettaa tällaiset puuhat!

Älä pidätä hengitystäsi, mä oon 46-vuotias ja harrastan samaa! :D

Vierailija
68/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi erillistä kunnollista suihkukaappia lattia-altaalla on paras ratkaisu. 

Ei ole suihkutilan lattia silloin myöskään yltä päältä vedessä joka kerta.

Ainoa huono puoli, että on kallis ratkaisu.

Suihkukaapit on kuin puhelinkoppeja, ei siellä mahdu peseytymään. Ehkä nippanappa suihkuttelemaan sopii. Hiukan hukkuu suihkukaapin tarkoitus, jos pesun joutuu suorittamaan kopin ulkopuolella, ja lattiat kastuvat.

Vierailija
69/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille rakentuu parhaillaan uusi okt ja kyllä siinä on kaksi suihkua vierekkäin. Suihkutila, ihan oma erillinen wc ja sauna, jossa kaunis lasiovi, mutta ei sitä lasista seinää, joka nyt tuntuu olevan niin trendikäs. Emme halunneet wc-pönttöä suihkutilan emmekä halua saunasta tiirailla perheenjäsenten suihkuttelua, joten ehdottomasti umpinainen se seinä. Kauniit laatat valitaan ja valkoinen paneeli kattoon.

Suihkujen väliin tulee pieni ikkuna, josta näkyy naapurin puiden vaihtuvat värit vuodenaikojen mukaan. Sitä tosin jäimme miettimään, että oliko fiksu veto kosteassa tilassa, mutta nykyään eristykset, myös ikkunoissa, ovat hyvät. Tuo upeasti valoa suihkutilaan, ei tule bunkkerifiilis.

Nykyisessä kodissa on tuollainen kääntyvä lasisermi suihkun vieressä ja sen puhtaanapito on aivan loputon suo. Ei ikinä sellaista enää.

Vierailija
70/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille rakentuu parhaillaan uusi okt ja kyllä siinä on kaksi suihkua vierekkäin. Suihkutila, ihan oma erillinen wc ja sauna, jossa kaunis lasiovi, mutta ei sitä lasista seinää, joka nyt tuntuu olevan niin trendikäs. Emme halunneet wc-pönttöä suihkutilan emmekä halua saunasta tiirailla perheenjäsenten suihkuttelua, joten ehdottomasti umpinainen se seinä. Kauniit laatat valitaan ja valkoinen paneeli kattoon.

Suihkujen väliin tulee pieni ikkuna, josta näkyy naapurin puiden vaihtuvat värit vuodenaikojen mukaan. Sitä tosin jäimme miettimään, että oliko fiksu veto kosteassa tilassa, mutta nykyään eristykset, myös ikkunoissa, ovat hyvät. Tuo upeasti valoa suihkutilaan, ei tule bunkkerifiilis.

Nykyisessä kodissa on tuollainen kääntyvä lasisermi suihkun vieressä ja sen puhtaanapito on aivan loputon suo. Ei ikinä sellaista enää.

Meillä on myös uudehko omakotitalo, jonka kylpyhuoneessa on kaksi suihkua rinnakkain. Wc on erillinen ja saunassa on lähes kokonaan tummahko lasiseinä, joka joidenkin mielestä tuntuu olevan trendikäs, meille se oli luonnonvalon takia itsestäänselvä vaihtoehto. 

Saunan takaseinällä on seinänlevyinen ikkuna, josta tulee mukavasti valoa, muuten tummaan ja rouheiseenkin kylpyhuoneeseen. Laattoja ei siis voi kuvailla sanalla kaunis (ellei tumma halkeileva betoni ole jonkun mielestä kaunista). 

Toiset tykkää vaaleasta, toiset tummasta, toiset lasiseinistä ja toiset eivät. Luulisi tähän mennessä ihmisten oppineen, että makuja on monia. 

Vierailija
71/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sisarukset käy samaan aikaan. Kätevää kun ei tarvi jonottaa vuoroa.

Niin...

Aloitushan ei liittynyt tähän mitenkään, vaan siihen ettei ole mitään välisermiä tai -lasia edes.

Joku taitettava välilasi olisi paras.

Mitä sillä väliseinällä tekee? Enemmän vaan puhtasnapidettävää ja hankaloittaa muutenkin siivoamista.

Taitettava väliseinä ei kauheasti välttämättä likaannu. Sitä voi käyttää tarvittaessa.

Jos kyse oli ulkonäöstä, niin kyllä taitettava väliseinä on ehdottomasti tyhmemmän näköinen kuin kaksi suihkua harmoonisesti vierekkäin.  

Vierailija
72/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain uudiskohteissa on ihan sairaan isot kylppärit ja just 2 suihkua vierekkäin. Joskus kylpyhuone tuntuu olevan jopa isompi kuin makkari. Ilmeisesti tässä on joku esteettömyysvaatimus taustalla, mutta menee neliöitä ihan hukkaan. Kaksioon riittää vallanmainiosti 4 neliön kylppäri. Siihen mahtuu suihku, pönttö, lavuaari ja pesutorni eikä ole turhaa hukkatilaa.

Piti oikein mitata oma kylpyhuone, kun en enää piirustuksista muistanut mittoja.

Meidän kylpyhuone on 10 neliön kokoinen. Poreamme ja tuplasuihkut, pieni kaappi ja lavuaari.

Vessanpyttyä tai pesutorneja ei sieltä löydy, koska se on kylpyhuone.

Ei se kyllä minusta ole sairaan iso, vaan olisi voinut olla vähän isompikin, kun aikanaan rakennettiin. Saunan koko on kuusi neliötä (2x3m)

Vierailija
73/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap käynyt uimahallissa?

Juuri poltin verkkokalvoni kun edessäni vähän hyllyvämpi täti nosti toisen jalan suihkutuolin päälle ja rassasi antaumuksella niin jalkovälin kuin pakaravaonkin suihkun kuumuudesta punastuneiden valtavien rintojen hytkyessä samaan tahtiin.

Hot.

Vierailija
74/74 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan lähiövalas tarvitsee kaksi suihkua, jotta vesisuihku kattaisi koko ruhon.