Silmälääkäri ja sumentavat silmätipat. Huono näkö vielä parin pv:n päästä
Onko tämä mahdollista? Pari pv sitte kävin silmälääkärissä. Ei enää näkö ole täysin sumea, mutta hieman huonompi mitä mulla yleensä on. Pelottaa, että paskoko noi tipat nyt mun silmät :d
Kommentit (10)
Ei vissiin ole sitten mahdollista. Olisi edes jotain kohtalontovereita, jotka kertoisivat
Ei pitäisi olla mahdollista. Ota yhteyttä silmäpoliin tai missä nyt kävitkin.
Minulla käy aina noin. Viimeksi kesällä, eipä ollt kiva olla töissä. Mustuaiset on useamman päivän laajentuneina ja näkö sumea, siksi en halua käydäkään silmälääkärissä usein. Edellisisstä kerrasta taisi ollakin 8 vuotta. :D
Kaiken lisäksi ne tipat kirvelee ihan tajuttomasti, tuntuu että silmät sulaa päästä pois.
Eiköhän se näkö tänään parane. Voit huuhtoa silmistäsi sitä ainettä käyttämällä runsaasti tavallisia kosteustippoja.
Esim. Silmien desinfiointi jodilla särkee parikin päivää, jos ei käytä muita tippoja sen jälkeen.
Kyllä mulla lähti ihan saman päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi ne tipat kirvelee ihan tajuttomasti, tuntuu että silmät sulaa päästä pois.
http://www.ilo.org/dyn/icsc/showcard.display?p_card_id=1584
oliko Oftan Tropicamid?
Siinä on sellaista a p u a i n e t t a, josta wikipediakin tietää kertoa, että:
"Aine on syövyttävää silmille, iholle ja hengityselimille.
Syövyttävää nieltynä.
Liuoksen nieleminen voi aiheuttaa aineen joutumisen keuhkoihin ja kemiallisen keuhkotulehduksen vaaran.
Ne laajentavat tipat voivat kuulemma vaikuttaa pari päivää, jos on herkät silmät. Mullekin on joskus käynyt niin.
Vituttaa