Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta maskia urheiluhallilla käyntiin?

Vierailija
30.10.2020 |

Pääkaupunkiseudulla pitää kohta käyttää maskia liikuntatiloissa silloin kun ei itse ole urheilemassa.

Yksi maski päällä tulet ulkoa hallille, menet pukkariin, vaihdat kuteet ja menet salille.
Sitten n-kertaa :
- maski pois kun pelaat tai urheilet
- maski päälle hikiselle naamalle hikisin käsin kun tauko tai esim. käyt vessassa (ja hikoilet lisää maski naamalla)
Tauon alettua laitat siis maskin naamalle mutta otat sen pois, kun syöt eväitä tai juot. Sitten maski päälle.
Treenin lopuksi maski päälle kun lopetat ja menet pukkariin.
Maski pois kun menet suihkuun.
Maski päälle kun olet kuivannut pään ja naaman.
Ulkona tai autossa tai kotona maski pois.

Jokaisen poistamisen jälkeen pitäisi laittaa uusi maski puhtain käsin, jotta siitä olisi jotain hyötyä.
Kuinka se voi onnistua? Kuinka monta maskia menee?

Yritän itse mieluummin pitää turvavälejä silloin kun tulee pelitauko. Meillä on ainakin kentältä mahdollista mennä katsomoon monesta kohti ja siellä on tavallisena treenipäivänä kyllä tilaa istua reilusti yli kahden metrin välein, ettei tarvitse pitää maskia evästauolle mennessä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä teillä ole suositusta välttää pukuhuoneiden käyttöä, jos on mahdollista vaihtaa vaatteet ja käydä suihkussa kotona? (pitkämatkalaiset peleissä asia erikseen toki)

Vierailija
2/2 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä teillä ole suositusta välttää pukuhuoneiden käyttöä, jos on mahdollista vaihtaa vaatteet ja käydä suihkussa kotona? (pitkämatkalaiset peleissä asia erikseen toki)

Meidän salilla olen joka kerta tämän syksyn aikana ollut ainoa pukkarissa ja suihkussa käymässä, kun olen käynyt salilla kerran viikossa. Kaikki muut kai tulevat sitten valmiiksi treenikamat päällä ja lähtevät niin myös.

Itse en mene autoon hikisenä, jos pitää vielä mennä asioille. Oma hiki ei haise ihan mahdottomasti onneksi, mutta kerran oli kyydissä yksi treenikaveri, joka ei käynyt suihkussa. Autossa haisi hänen hikeä sen jälkeen vielä melkein viikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi