Poikaystävä haukkuu kavereitani ja käyttää heistä pilkkanimiä, miten saisin loppumaan?
Olemme molemmat 17-vuotiaita mutta välillä poikaystävän käytös tuntuu 5-vuotiaan käytökseltä.
Sanoo esimerkiksi "sitä lihavaa muijaa et sitten tänne pyydä" tai "meetkö sä tänään sen hevosnaamaisen kanssa kahville"
Kun suunnittelimme kylpyläreissua kaveriporukalla, sanoi "toivottavasti se isoperseinen ei laita sinne bikinejä tai mä en tuu mukaan"
Esimerkkejä riittäisi mutta ymmärtänette tilanteen noista. Kaikki tulevat tähän nyt kuorossa huutamaan että jätä se mutta haluaisin vielä yrittää koska meillä on muuten mukavaa. Eikä ole koskaan haukkunut minua.
Olen pyytänyt sata kertaa ettei puhuisi kavereistani noin jolloin sanoo että olen vaan liian tosikko. Miten tuon saisi loppumaan?
Kommentit (15)
Sanot suoraan että puhuu kavereistasi nimillä tai ei ollenkaan.
Ja jos jatkaa, älä puhu kavereista tai teidän tekemisistä mitään. Äläkä ainakaan ota poikaa mukaan jos näet kavereita.
Ja sitten odotat 0-70 vuotta että kasvaa aikuiseksi ja oppii puhumaan muista ihmisistä normaalisti.
Voit myös jokaiseen arvosteluun vastata "Paraskin sanomaan tolla nenällä/ noilla korvilla/ narukäsillä/ mikä nyt voisi olla pojan heikko kohta". Jos loukkaantuu, älä välitä. Ei ole oikeutta loukkaantua jos loukkaa muita.
"Eikä ole koskaan haukkunut minua"
Niin - sinun kuultesi. Melko varmasti puhuu omille kavereilleen sinusta yhtä törkeästi.
Vierailija kirjoitti:
"Eikä ole koskaan haukkunut minua"
Niin - sinun kuultesi. Melko varmasti puhuu omille kavereilleen sinusta yhtä törkeästi.
Tätä olin tulossa sanomaan. Miehen kavereille ap on löysäperseinen frigidi lehmä.
Ja taas on kamala poikkis-tarinaa palstalla. Lopeta jo, vuosien jälkeen nämä on aika väsyneitä juttuja
Hyi olkoon mikä tyyppi. En kyllä tajua mikä käsitys sinulla on suhteista yleensä, jos kuvittelet että teidän suhteenne on "mukava". Valitse umpimähkään kuka tahansa toinen kumppani, niin todennäköisesti on parempi kuin tämä. Itsellä yksikään kumppaneistani ei ole ollut noin tökerö ja törkeä, ja tässä iässä niitä on kuitenkin muutama jo ehtinyt olemaan...
Miksi olette yhdessä? Olet vasta 17v. ja voit saada paremmankin, miksi olet tuollaisen idiootin kanssa?
Mä en vois olla tyypin kanssa joka puhuu mun ystävistä noin. Sanoisin kylmästi että kerrankin vielä niin olet ex. Mikä siinä on ettei uskalleta vaatia asiallista käytöstä?
Jos ero tulee hän haukkuu sinua kahta kamalammin sanoin
Mutta kysymykseesi. Sano että jos jatkaa kavereidesi ulkonäön haukkumista kerrot sen heille joten parempi lopettaa
Jos tämä ei ole taas yksi näitä poikaystäväni sitä tai tätä -provoja, niin jos ei puheesta usko, niin eiköhän ole parempi lopettaa suhde. Ei se käytös tule tuosta paranemaan.