Penispumpuista
Täällä muutamissa keskusteluissa puhutaan näistä härpäkkeistä. Itsekkin kerroin, että olen sellaisella aikanaan leikkinyt ja nyt innostuin ostamaan uuden. Erektio ongelmia ei ole ja huomatkaa, että en sitä koon suurentamisen toivossa käytä, vaan nautinnon lisäämisen. Ihan muutamien päivien käytön jälkeen voin sanoa, että ei mennyt 25€ hukkaan. Jumatsuikka miten kivikova erektio on pumppailua seuraavana päivänä varsinkin. Aivan mahtava tunne, oli se panoa tai suikkaria tms, kun seisoo kokoajan silleen, kun olisit juuri laukeamassa. Lepomitassa on kyllä dramaattinen ero, mutta sillähän ei mitään tee. Suosittelen leikkikaluksi kyllä. Jos omaat isomman kalun, itselläni erektiossa 18cm, niin älä osta sitä perus 20cm pitkää laitetta, se ei riitä minullekkaan. Jotenkin oli häpeällistä liikkeessä asia näinkin päin kertoa nuorelle naismyyjälle, kun tyrkytteli juuri niitä maks 20cm mittaisia laitteita. Ja mistään netistä ei kannata katsoa friikkien tuntikausien pumppauksia. Itse olen käyttänyt ihan jotain 10-15min kerrallaan ja tuntuu oikein passelilta.
Jokuhan tämän dissaa heti, mutta naiset parantaa omaa ja kumppaninsa nautintoa geishakuulia käyttämällä, niin tämähän on miehelle vastaavaa treeniä.
Kommentit (5)
Ei täällä pysty laittaa linkkiä suoraan. Hotlipsin sivuilla, penispumput ja näkyy olevan siinä ekana mainoksena 24,90€
Juuri näin kuin ap asian esittää. Olen samaa palstalla joskus esittänyt. Jo 5 min. Kerrallaan pari kertaa viikossa auttaa erektioon kun lisää siihen lantiopohjan lihasten treenin. Nautinto paranee paremman erektion myötä ja lisää seksihaluja.
Kyllä vain. Itsellä jäi joskus leikki sikseen sen lyhyemmän pumpun takia. Nyt kun huomasi taas eron, niin kipinä ei heti kyllä sammu. Töistä tullessani kävin suikussa, niin vaimo tokaisi, että aikamoisen kokoisena heiluu ihan lepotilassa ja niin se kyllä on. En tiedä olenko sen osalta poikkeus, mutta näin se itselle vaikuttaa. Ja suonet pullistelee aikas muhkeana levossakin. Kait se sen merkki justiinsa on, että verenkierto vilkastuu. Ja ei tosiaan mitään maksimiaika ja paine juttuja tarvitse, eikä saakkaan tehdä.
Mikä pumppu sulla on?