Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas virtsatietulehduksen oireita 1,5 viikkoa antibioottikuurin loppumisen jälkeen!

Vierailija
30.10.2020 |

Onkohan kyseessä vielä sama tulehdus, vai onkohan tämä jo uusi. Kyllä vituttaa olla nainen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa apteekista karpalovalmistetta ja syödä sitä säännöllisesti, passita myös ukkosi pesulle ennen seksiä.

Vierailija
2/11 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa apteekista karpalovalmistetta ja syödä sitä säännöllisesti, passita myös ukkosi pesulle ennen seksiä.

Suosittelen mielummin ihan oikeita karpaloita. Nyt saisi tuoretta suomalaistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiinko klamydia-testi? Samat oireet kuin pissatulehduksella.

Vierailija
4/11 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otettiinko klamydia-testi? Samat oireet kuin pissatulehduksella.

Oli ihan oikea tulehdus. Ei vain oireita. Klamydiaa ei ole. On testattu vaikka kuinka monta kertaa, eikä seksikumppani ole vaihtunut. Ei se ole ehtinyt pettääkään, koska se on aina vain töissä tai kotona.

Vierailija
5/11 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

bisset ja sokeri pois niin loppuu virtsatietulehdukset, taitaa olla esidiabetes ja sokeria virtsassa jos bakteerit viihtyy.

Vierailija
6/11 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niin ettei edelliseen tulehdukseen ole antibiootit purru. Virtsatientulehdus pääsääntöisesti johtuu siitä että virtsaputkeen pääsee ulostebakteereita. Molempien hygienia on tärkeä, sinun ja miehen.

Vierailija
7/11 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bisset ja sokeri pois niin loppuu virtsatietulehdukset, taitaa olla esidiabetes ja sokeria virtsassa jos bakteerit viihtyy.

Enpä oikeen usko. Alkoholia en käytä juuri lainkaan. Diabeteksen riskitekijöitä minulla ei alipainoisena kapeavyötäröisenä nuorena naisena ole.

Vierailija
8/11 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä alapesuun kuin vettä, ei mitään pesuaineita. Auttoi minulla. Ennen olin pahassa kierteessä, söin viisikin antibioottikuuria putkeen, mikään muu ei auttanut kuin pesuaineiden käytön lopettaminen. En edes hikijumpan jälkeen käytä alapesussa kuin vettä ja tulehdus pysyy loitolla.😊

Vierailija
9/11 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä alapesuun kuin vettä, ei mitään pesuaineita. Auttoi minulla. Ennen olin pahassa kierteessä, söin viisikin antibioottikuuria putkeen, mikään muu ei auttanut kuin pesuaineiden käytön lopettaminen. En edes hikijumpan jälkeen käytä alapesussa kuin vettä ja tulehdus pysyy loitolla.😊

Eikö otsikosta käy jo ilmi, että tämä ei ole ensimmäinen kerta kun on virtsatietulehdus? Jokainen nainen, joka niistä kärsii, tietää aiheuttajat ja miten tulehduksia voi "ehkäistä".

Tässäpä sulle päivän vinkki. Nälkä lähtee syömällä. Kokeile vaikka. Mullisti elämäni.

Vierailija
10/11 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä enimmät hiilarit pois, käytä reilusti c-vitamiinia, ota käyttöön vahva probioottivalmiste, kokeile oireisiin etikkavettä ennen kuin käytät antibiootteja. Jätä seksi siksi aikaa että ongelma helpottaa.

Vierailija
11/11 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän viestiä, eikä yhdessäkään vastata kysymykseen. Mitäpä muuta voikaan odottaa aaveelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän