Naapuri ollut viikon poissa. Ei käy töissä. Missähän oikein on??
Ei mitenkään ole voinut muuttaa pois niin huomaamattomasti tavaroitaan. Asun kerrostalossa.
Kommentit (23)
Eli sinäkään et läy töissä kun on aikaa kytätä naapuria.
Lomalla tai vaikka sukulaisella toisella puolella suomea tai ihan vain jossain korvessa mökillä. Mitä se sulle kuuluu? Pääasia, että naapuri ei tunge häiritsemään sinua niin ei pitöisi hänenkään tekemiset merkata sulle.
Jos olette niin hyviä ystäviä niin eiköhän olisi sulle kertonut minne on mennyt :D
Puhutko minusta? Teen kirjaa ja olen vetäytynyt mökille kirjoittamaan. Olet siinä kirjassa mukana :).
Jospa se on kuollut sinne. Ala vähän haistelemaan alkaako kohta puoliin tulla kauheeta hajua.Täällä ainakin joskus haiskahtaa raadolta.
Lomalla, sukulaisissa, sairaalassa, vankilassa...
Vierailija kirjoitti:
Puhutko minusta? Teen kirjaa ja olen vetäytynyt mökille kirjoittamaan. Olet siinä kirjassa mukana :).
Pakollinen kyylänaapuri :D
Mitä ihmettä nämä kaikki naapurikyttäysjutut on. Onko AV täynnä kyttääjiä vai onko vain yksi kyttäyshullu asialla?
Käyppä katsomassa postiluukusta onko sillä pää vielä selkärangan jatkeena. On liikkeellä sitä että se pää irtoilee.
Sairaalassa ollaan. Köhin Koronaa vähän postiluukustasi sisään kun menin. Kohta alkaa oireilut sinullakin.
Mikä on kirjoituksesi pointti? Miten luulet, että me täällä vauvapalstalla tietäisimme, missä naapurisi on? Oletko huolissasi hänestä vai muuten vain kyttäät? Oletteko hyviäkin kavereita? Mistä tiedät, että hän on ollut viikon poissa? Voihan hän olla vaikka vain hissuksiin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nämä kaikki naapurikyttäysjutut on. Onko AV täynnä kyttääjiä vai onko vain yksi kyttäyshullu asialla?
Joillain ei ole elämää, niin surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naaputi on oikea kyylä.
Asuu 300m päässä ja huomasin, että katselee minua kiikarilla!
Vierailija kirjoitti:
Hui kamala. Oletko mies vai nainen? En taida uskaltaa kertoa mitään jos tosiaan oletkin se :D. Lähditkö matkaan autolla? :o nimittäin mun naapurin auto on poissa :×
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kamala. Oletko mies vai nainen? En taida uskaltaa kertoa mitään jos tosiaan oletkin se :D. Lähditkö matkaan autolla? :o nimittäin mun naapurin auto on poissa :×
T.ap
Pelottaako blondia? :)
Vierailija kirjoitti:
Jospa se on kuollut sinne. Ala vähän haistelemaan alkaako kohta puoliin tulla kauheeta hajua.Täällä ainakin joskus haiskahtaa raadolta.
Nuuhki sinä niitä kirpparilta ostettuja lapikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naaputi on oikea kyylä.
Asuu 300m päässä ja huomasin, että katselee minua kiikarilla!
😅
🤣🤣🤣🤣🤣