Puolison kanssa piristystä etään whats upilla, toimiiko?
Olen avopuolison kanssa pitkät ajat eri paikkakunnilla työn takia. Olemme jatkuvasti yhteydessä whats upilla tavallisista arjen asioista. Meillä on hyvä lähiseksisuhde, mutta en ole uskaltanut vaimolle ehdottaa mitään seksikkäämpää etäyhteydessä. Mitään suorasukaista yhteistä masturbaatiota en halua ehdottaa, mutta mitä sitten, joka toisi lisää kivaa jännitettä? Onko täällä olijoilla tästä kokemusta ja vinkkejä?
nyt olen miettinyt voisiko sitä j
Kommentit (10)
Kumman kanssa sitä seksiä haluat, vaimon vai avopuolison?
Voiko niitä puheluita tallentaa. En ainakaan suostuis. , jos mieheni tuollaisia pyytäisi. Tiedä kenelle niitä näyttää
Eli nyt kun avopuoliso on eri paikkakunnalla, haluatkin seksiä vaimon kanssa?
Hiljaa hyvä tulee. Alat kevyesti fiilistellä miten ihanaa on taas nähdä ja kuinka voitte kiehnätä keskenänne. Jos vaimo lämpenee siitä, voit alkaa puhua vähän tuhmempia.
Jos ei osoita mitään lämpenemistä, sun pitää tyydyttää flirttihimosi meidän kanssamme täällä.
Se tuntuu vaan niin oudolta, kun asia ei oikeasti voi johtaa mihinkään. Ehkä vaan pitää pysyä asialinjalla näissä yhteyksissä
Oletko kysynyt vaimolta onko puutteessa? Käyttääkö dildoa? Harva nainan tulee suoraan sanomaan, että nyt ukko runkataan yhdessä vaikka sitä panettaisi
Sinuna olisin tosi tyytyväinen, että teillä on hyvä seksisuhde. Sitä harvalla on.
No minä äänitin fantasioita, kerroin yksityiskohtaisesti mitä tapahtuu ja kenen kanssa jne ja touhuilin samalla itsekseni. Näitä sitten lähettelin miehelleni.
Meillä on tapa lähettää kuvaa pukuhuoneesta, kun ollaan käyty omissa saunoissa. Vähän vilahtaa, muttei tehdä siitä numeroo. Kiva fiilis syntyy joka tapauksessa.
Mulle kävi niin, että kun tällaisessa puhelussa uskalsin vaimolle ehdottaa, että voisi vähän tisua vilauttaa, kun oli yöpuvussa, niin lopetti puhelun siihen ja oli pari päivää vastaamatta.