Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison kanssa piristystä etään whats upilla, toimiiko?

Jesse
29.10.2020 |

Olen avopuolison kanssa pitkät ajat eri paikkakunnilla työn takia. Olemme jatkuvasti yhteydessä whats upilla tavallisista arjen asioista. Meillä on hyvä lähiseksisuhde, mutta en ole uskaltanut vaimolle ehdottaa mitään seksikkäämpää etäyhteydessä. Mitään suorasukaista yhteistä masturbaatiota en halua ehdottaa, mutta mitä sitten, joka toisi lisää kivaa jännitettä? Onko täällä olijoilla tästä kokemusta ja vinkkejä?

nyt olen miettinyt voisiko sitä j

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että kun tällaisessa puhelussa uskalsin vaimolle ehdottaa, että voisi vähän tisua vilauttaa, kun oli yöpuvussa, niin lopetti puhelun siihen ja oli pari päivää vastaamatta.

Vierailija
2/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kanssa sitä seksiä haluat, vaimon vai avopuolison?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko niitä puheluita tallentaa. En ainakaan suostuis. , jos mieheni tuollaisia pyytäisi. Tiedä kenelle niitä näyttää

Vierailija
4/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt kun avopuoliso on eri paikkakunnalla, haluatkin seksiä vaimon kanssa?

Vierailija
5/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa hyvä tulee. Alat kevyesti fiilistellä miten ihanaa on taas nähdä ja kuinka voitte kiehnätä keskenänne. Jos vaimo lämpenee siitä, voit alkaa puhua vähän tuhmempia.

Jos ei osoita mitään lämpenemistä, sun pitää tyydyttää flirttihimosi meidän kanssamme täällä.

Vierailija
6/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu vaan niin oudolta, kun asia ei oikeasti voi johtaa mihinkään. Ehkä vaan pitää pysyä asialinjalla näissä yhteyksissä

Vierailija
7/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt vaimolta onko puutteessa? Käyttääkö dildoa? Harva nainan tulee suoraan sanomaan, että nyt ukko runkataan yhdessä vaikka sitä panettaisi

Vierailija
8/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin tosi tyytyväinen, että teillä on hyvä seksisuhde. Sitä harvalla on.

Vierailija
9/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä äänitin fantasioita, kerroin yksityiskohtaisesti mitä tapahtuu ja kenen kanssa jne ja touhuilin samalla itsekseni. Näitä sitten lähettelin miehelleni.

Vierailija
10/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapa lähettää kuvaa pukuhuoneesta, kun ollaan käyty omissa saunoissa.  Vähän vilahtaa, muttei tehdä siitä numeroo. Kiva fiilis syntyy joka tapauksessa.