Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän abortoitu alkio ole esikoinen?!

Vierailija
10.02.2014 |

Tein 15-vuotiaana abortin, ja nyt "hyvä", pitkäaikainen ystäväni sanoi minulle, etten voi saada enää esikoista, koska tuo ensimmäinen oli se.

Tuli loukkaantunut olo, hänkin tietää että tuo abortti oli kyllä omaksi ja lapsen parhaaksi (isänsä olisi ollut väkivaltainen narsisti ja minä todellakin vasta 15).

En ole ikinä katunut sitä, nyt vain alkoi vituttamaan, että miksi hänen piti asiaa noin kommentoida. Kyllä itse koen, että ensimmäinen lapsi jonka syliini saan on esikoiseni!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikois-sanaa käyttäisin syntyneestä lapsesta., mutta nyt ehkä tiedät kaverisi mielipiteen abortteihin.

Vierailija
2/10 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverillas on lapsia voit sanoa ettei hänkään tiedä onko esikoinen hänelle oikeasti esikoinen, koska varhaiset keskenmenot ovat todella tavallisia ja monet naiset ovatkin raskaana aina hetken aikaa tietämättään. Näiden herkkien raskaustestien myötä naiseille jo rupeaa selviämäänkin aina kun sattuu kemiallinen raskaus kohdalle, ilman testiä ei olisi tiennytkään että hedelmöittynyt munasolu olisi yrittänyt kiinnittyä. 

Kysy onko kaverisi miettinyt kaikkia omia mahdollisia lapsia jotka ovat viemäriin valunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi ei ollut kovin ystävällinen. Ole sinä isompi ihminen ja anna se hänele anteeksi.

Vierailija
4/10 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös esikoinen ole se, joka _syntyy_ ensin, joten kaveri on todennäköisesti vain ilkeä ja yksinkertainen

Vierailija
5/10 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen tuollaisen ystävän kanssa.

Vierailija
6/10 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet tuollaiselle ihmiselle kertonut abortistasi?

Vierailija
7/10 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 10:24"]

Miksi ihmeessä olet tuollaiselle ihmiselle kertonut abortistasi?

[/quote]

On ollut tukena minulle monta kertaa ja jaamme käytännössä kaiken. Täytyy kyllä se myöntää, ettei ihan aina ole ystävyyttämme kunnioittavasti käyttäytynyt, esim. yritti kovasti flirttailla tuolle miehelle, jolle olin raskaana (joskus kun oltiin 17 ja sitten erosinkin siitä miehestä, hän kun olisi mielellään mennyt kaverini kanssa sänkyyn, mutta erinäisistä syistä jäi sitten tapahtumatta).

Pistin sen nuoruuden hölmöilyn piikkiin eikä vastaavaa ole sittemmin sattunut. Olen antanut anteeksikin kaikki vanhat jutut, ihmettelen vaan miksi nyt piti sanoa tuollaista, joka selvästi voi loukata. Ja loukkasikin.

Onneksi nyt saan itseni vängättyä uskomaan, että kyllä esikoiseni voin vielä saada! Ja nimenomaan, varmasti meistä monella on ollut keskenmenoja ennen oman lapsen syntymää. Siis sellaisia, ettei ole ehtinyt edes plussata. 

No sainpahan purkaa tänne ärsytyksen!

ap

Vierailija
8/10 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko 'ystäväsi' johonkin fundamentalistiseen uskonlahkoon, kun hänellä on noin omituinen asenne aborttiin ja abortoituun alkioon?

Vierailija
9/10 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä???

Vierailija
10/10 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 12:35"]

Kuuluuko 'ystäväsi' johonkin fundamentalistiseen uskonlahkoon, kun hänellä on noin omituinen asenne aborttiin ja abortoituun alkioon?

[/quote]

No ei... aina on olevinaan niin järkevä, eikä lainkaan tunneihminen. Uskoo kyllä kuulemma Jumalaan, luulin häntä tosin ateistiksi pitkään, ei vaikuta uskovaiselta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme